FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Dziennik gracza (SPOLIERY!)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
   Odpowiedz do tematu    Forum Przygody Reksia Strona Główna -> Reksio - Miasto SeKretów
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Roostar
Roz-krecony


Dołączył: 28 Sty 2006
Posty: 25
Skąd: Jestes?

PostWysłany: 17 Paź 2009 15:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hmm no to jako pierwszy chyba przeszedłem Rimsa uśmiechnięty I musze powiedziec ze bardzo sie zawiodłem. Gra konczy sie tak ze przyjezdza po nas KW i zabiera nas do domu i zostajemy przeniesieni do menu. Zadnych pytan koncowych, zadnego podsumowania. Nic. No ale gra i tak jest swietna, i to zakonczenie jest zrekompensowane przez inne zalety tej wspanialej gry.

@bot

Teraz powinienes móc juz przeciąc line nozyczkami. Pogadaj z krolem i przetnij .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
piesek 22
Taki Cichy Jakiś


Dołączył: 25 Sie 2009
Posty: 0
Skąd: z Hogwartu

PostWysłany: 17 Paź 2009 15:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Roostar, ty już przeszedłeś??? szok! szok! szok!
_________________
Największe przyjemności to składanie Origami i czytanie Harry'ego Pottera.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Roostar
Roz-krecony


Dołączył: 28 Sty 2006
Posty: 25
Skąd: Jestes?

PostWysłany: 17 Paź 2009 15:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

piesek 22 napisał:
Roostar, ty już przeszedłeś??? szok! szok! szok!


No tak, tyle co oczko

@bot

Chyba juz wiem, musisz kliknac nozyczkami na krolu a nie na klatce.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Roostar
Roz-krecony


Dołączył: 28 Sty 2006
Posty: 25
Skąd: Jestes?

PostWysłany: 17 Paź 2009 16:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

klopki napisał:
Spróbuj wejść do jednej z tych rur a następnie wziąć tą butlę z gazem(na dole po prawej)ew.ściąć nożyczkami to fioletowe na górze albo użyć tą dźwignię na górze (pośrodku ekranu)


Glupoty....

Dobra, bot wszystko co musisz zrobic po kolei,

-odlep plaster z rury
-wez kaczora ratunkowego i połącz z plastrem
-nadmuchaj kaczora tą butlą
-odetnij opuszczonego na dół króla, kiedy jest spuszczona woda
-rzuc mu napompowanego kaczora
-zbierz motylek
-doczep motylek do zaworu
-przekrec zawor aby zbiornik napelnil sie i wez króla.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
bot
Komiksowy Artysta


Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 64
Skąd: wiem?...bo wiem...

PostWysłany: 17 Paź 2009 16:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

RIMS przeszedłem i... jestem jak Roostar rozczarowany zakończeniem.

Kończy się nagle i... coś mi się zdaje że ucięli końcówkę.

Nie wyjaśniono kwestii chipu wszczepionego Kretesowi i w ogóle...



Gra jest strasznie krótka. Do skończenia w tydzień.


Czyli podsumowanie:

+ Więcej przygodówki, mniej zręcznościówki
+ Kogut Wynalazca, Molly i Dizel, czyli charakterystyczne postacie serii.
+ Zabójczy humor
+ Zachowanie dwu wymiarowych teł


- Fatalne wręcz zakończenie
- Krótka jak na 2 lata pracy (mam nadzieję że po skończeniu pojedynku z silnikiem będzie to szło szybciej)
- Dużo nie wyjaśnionych wątków np. chip w Kretesie, światła w stawie (będące powodem ciągu zdarzeń które doprowadziły do dostania się do miasta, można to było załatwić np. w retorycznych pytaniach które oddałyby klimat serii)


_________________

Nobody expects the Spanish Inquisition!
"Wszystkie Joanny to fajne chłopaki!" - Kocham Radio Zet xD
The One Who Disturbs So Terribly...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG Tlen
klopki
Norman


Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 102
Skąd: z Zakopanego

PostWysłany: 18 Paź 2009 13:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Może to o tym chipie i o tych światłach wyjaśni się w drugiej części?
_________________
Jeszcze tutaj wrócę!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
spidi
Bardzo Stary Norman


Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 352
Skąd: Z rewolucji

PostWysłany: 18 Paź 2009 18:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

E co się stało ? Coś żeś klopki napisał . Ja na to pierwszy wpadłem i bardzo możliwe , że tak będzie wiec nie kopiuj mojego zdania podprowadzając pod swoje .[ironia] Uważaj bo strzele ci focha bardzo szczęśliwy [/ironia]
Nie lubie jak ktoś kopiuje czyjeś zdanie smutny
_________________
Pozdrawiam Spidi.

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
arturros
Wydalony z Nory


Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 80
Skąd: Skądś

PostWysłany: 20 Paź 2009 16:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Lulek napisał:
SUPER!!

Może rozwiń nieco zdanie?
Np.
Cytat:
SUPER!!. Naprawdę świetnie że wreszcie ją zkończyli.


@topic
Też się bardzo cieszę że narescie to wyszło
Wiadomość do kupujących w empiku (np. Ja)

Tylko dla kupujących w empiku
Dnia 20.10.09r wysłano do empiku gre Reksio I Miasto Sekretów nie długo trafi do sklepów.
Koniec wiadomości.
_________________

Najnowszy news 2010-09-21. Zapraszam też:
http://newflamingoland.blog.onet.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Tlen
Szalony Kapelusznik
Kierownik Budowy


Dołączył: 04 Lut 2005
Posty: 989
Skąd: z Gdyni

PostWysłany: 20 Paź 2009 17:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czemu nie ma "dodatków" na końcu gry....

Hmm...

Znane wam z innych części "dodatki" powstawały zawsze po scenariuszu i odzwierciedlały jakieś wydarzenia z procesu produkcyjnego. To był taki nasz wentyl... uśmiechnięty Twórca nabierał dystansu do tworzywa i można było się powygłupiać.. uśmiechnięty A to z grafiki, a to z silnika - śmialiśmy się sami z siebie i rozładowywaliśmy stres, który wierzcie lub nie - towarzyszy finalnym etapom produkcji.

Kojarzycie np enigmatyczną dosyć cutscenkę o enginie na koniec Nemo? Ona jest o Przemku (Blubbie), który praktycznie samotnie oprogramował całą grę. Na silniku piklib, z którym umówmy się więżą nas zarówno sentymenty, jak i bardzo złe wspomnienia. Idąc dalej... autorem silnika piklib jest, skądinąd bardzo dobry i zasłużony dla Aidem - Krasy. Pamiętacie Piklibię z Czarodziejów? Zjawiska Krasowe? To motyw, który przewija się przez całą serię, podobnie jak nasze personifikacje w postacie Kretonów.

Innymi słowy, dodatki końcowe są zawsze zawoaluowaną opowieścią"o produkcji". A przy RiMS, autorzy już specjalnie nie uczestniczyli w produkcji, więc wybaczcie - nie było jak zrobić dodatków.

Starałem się jakieś "nasze" elementy zawrzeć w wave'ach w samej grze. Kojarzycie wave, który towarzyszy odrywaniu łańcuchów z piwnicy Kretesa? Coś w stylu "A jednak dało się oderwać z tła" Bardzo się nota bene uśmiałem - bo zupełnie go nie pamiętałem. A za tym stoi taka historia, że Bartek pierwotnie narysował kajdany jako element tła. I bardzo długo musiałem z nim walczyć, żeby zrobił z nich osobne przedmioty.

Tego typu zdarzenia zawsze potem zbieraliśmy do kupy i robiliśmy dodatki... No cóż uśmiechnięty Coś sie kończy, coś się zaczyna.
_________________
pozdrawiam,
Szalony Kapelusznik
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
spidi
Bardzo Stary Norman


Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 352
Skąd: Z rewolucji

PostWysłany: 21 Paź 2009 22:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Szalony Kapelusznik napisał:
Czemu nie ma "dodatków" na końcu gry....

Hmm...

Znane wam z innych części "dodatki" powstawały zawsze po scenariuszu i odzwierciedlały jakieś wydarzenia z procesu produkcyjnego. To był taki nasz wentyl... uśmiechnięty Twórca nabierał dystansu do tworzywa i można było się powygłupiać.. uśmiechnięty A to z grafiki, a to z silnika - śmialiśmy się sami z siebie i rozładowywaliśmy stres, który wierzcie lub nie - towarzyszy finalnym etapom produkcji.

Kojarzycie np enigmatyczną dosyć cutscenkę o enginie na koniec Nemo? Ona jest o Przemku (Blubbie), który praktycznie samotnie oprogramował całą grę. Na silniku piklib, z którym umówmy się więżą nas zarówno sentymenty, jak i bardzo złe wspomnienia. Idąc dalej... autorem silnika piklib jest, skądinąd bardzo dobry i zasłużony dla Aidem - Krasy. Pamiętacie Piklibię z Czarodziejów? Zjawiska Krasowe? To motyw, który przewija się przez całą serię, podobnie jak nasze personifikacje w postacie Kretonów.

Innymi słowy, dodatki końcowe są zawsze zawoaluowaną opowieścią"o produkcji". A przy RiMS, autorzy już specjalnie nie uczestniczyli w produkcji, więc wybaczcie - nie było jak zrobić dodatków.

Starałem się jakieś "nasze" elementy zawrzeć w wave'ach w samej grze. Kojarzycie wave, który towarzyszy odrywaniu łańcuchów z piwnicy Kretesa? Coś w stylu "A jednak dało się oderwać z tła" Bardzo się nota bene uśmiałem - bo zupełnie go nie pamiętałem. A za tym stoi taka historia, że Bartek pierwotnie narysował kajdany jako element tła. I bardzo długo musiałem z nim walczyć, żeby zrobił z nich osobne przedmioty.

Tego typu zdarzenia zawsze potem zbieraliśmy do kupy i robiliśmy dodatki... No cóż uśmiechnięty Coś sie kończy, coś się zaczyna.


Acha , bardzo głębokie wyjaśnienie . Wiele się z tego tekstu dowiedziałem .
_________________
Pozdrawiam Spidi.

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MichcioRoslina
Roz-kreca się


Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 6

PostWysłany: 22 Paź 2009 13:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na początku chciałem wszystkich bardzo serdecznie powitać, bo jest to mój pierwszy post na forum bardzo szczęśliwy Śledzę je od dosyć dawne, może od pół roku, ale miałem lekkie problemy z rejestracją... zresztą nieważne. W każdym bądź razie; Witam bardzo szczęśliwy
Nie powiem wam ile mam lat, bo byście się śmiali, że jeszcze w Reksia gram, ale :
Grałem już w demo RiMS i ...nie wiem co myśleć. Z jednej strony fajnie, nowa grafika , ale jednak troszeczkę mi brakuje tych postaci w 2D, ale na pewno się przyzwyczaję. Reksio mi się jako tako nie podoba, choć nie jest tak.. (jak dla mnie) tragiczny jak w RiK: TTW , a Kretes jest super jak na 3D bardzo szczęśliwy i już w pierwszych epizodach, jego prześmieszne teksty.. klasyka bardzo szczęśliwy
Wczoraj zamówiłem na stronie (nie wiem czy mogę ujawnić.. w merlinie) właśnie Reksia , a ze ja się nigdy nie umiem doczekać jak już mam coś na wyciągnięciu ręki, to oczywiście kurierem, ale jak to się mówi, im bardziej na coś czekasz tym to dłużej idzie bardzo szczęśliwy Akurat jestem troch pochorowany, więc mam czas żeby zagrać bardzo szczęśliwy
Pozdrawiam bardzo szczęśliwy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
klopki
Norman


Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 102
Skąd: z Zakopanego

PostWysłany: 22 Paź 2009 15:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wszyscy którzy chcą kupić grę taniej niech słuchają!!!
W najnowszym"klubie dla ciebie" na stronie 121 jest oferta kupna gry RIMS za 39.90zł.To o 30 zł mniej niż dotychczas!
Jednak należy dodać koszt przesyłki ok.15zł ale i tak Jedna czwarta ceny zostaje w kieszeni!
_________________
Jeszcze tutaj wrócę!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lone Star
Pod-ziemniak


Dołączył: 30 Maj 2006
Posty: 1063
Skąd: Lublin

PostWysłany: 22 Paź 2009 15:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

MichcioRoslina napisał:
Nie powiem wam ile mam lat, bo byście się śmiali, że jeszcze w Reksia gram


Jednym ze starszych użytkowników forum, (nienależących do załogi AM, ani VNS) jakich pamiętam był stasiopodróżnik, który obecnie powinien mieć jakieś 29 lat - więc nawet jeśli byłbyś starszy, to nie ma się czego wstydzić uśmiechnięty

MichcioRoslina napisał:
Grałem już w demo RiMS i ...nie wiem co myśleć. Z jednej strony fajnie, nowa grafika , ale jednak troszeczkę mi brakuje tych postaci w 2D, ale na pewno się przyzwyczaję.


Mam to samo odczucie c.d. grafiki - brakuje mi trochę tej specyficznej, ołówkowej kreski pana Brosza w tle...

klopki napisał:
W najnowszym"klubie dla ciebie" na stronie 121 jest oferta kupna gry RIMS za 39.90zł.To o 30 zł mniej niż dotychczas!
Jednak należy dodać koszt przesyłki ok.15zł ale i tak Jedna czwarta ceny zostaje w kieszeni!


A przypadkiem skoro oficjalna cena gry wynosi 49,90 zł, a w "Klubie dla Ciebie" kosztuje 39,90zł, do czego dochodzi przesyłka 15 zł nie oszczędzamy, a raczej przepłacamy 5 złotych? oczko
_________________
Pozdrawiam, Lone Star
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
klopki
Norman


Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 102
Skąd: z Zakopanego

PostWysłany: 22 Paź 2009 16:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Lone Star napisał:
MichcioRoslina napisał:
Nie powiem wam ile mam lat, bo byście się śmiali, że jeszcze w Reksia gram


Jednym ze starszych użytkowników forum, (nienależących do załogi AM, ani VNS) jakich pamiętam był stasiopodróżnik, który obecnie powinien mieć jakieś 29 lat - więc nawet jeśli byłbyś starszy, to nie ma się czego wstydzić uśmiechnięty

MichcioRoslina napisał:
Grałem już w demo RiMS i ...nie wiem co myśleć. Z jednej strony fajnie, nowa grafika , ale jednak troszeczkę mi brakuje tych postaci w 2D, ale na pewno się przyzwyczaję.


Mam to samo odczucie c.d. grafiki - brakuje mi trochę tej specyficznej, ołówkowej kreski pana Brosza w tle...

klopki napisał:
W najnowszym"klubie dla ciebie" na stronie 121 jest oferta kupna gry RIMS za 39.90zł.To o 30 zł mniej niż dotychczas!
Jednak należy dodać koszt przesyłki ok.15zł ale i tak Jedna czwarta ceny zostaje w kieszeni!


A przypadkiem skoro oficjalna cena gry wynosi 49,90 zł, a w "Klubie dla Ciebie" kosztuje 39,90zł, do czego dochodzi przesyłka 15 zł nie oszczędzamy, a raczej przepłacamy 5 złotych? oczko

Sorki pomyłka ale i tak zaoszczędasz (chodźby 5 zł).
_________________
Jeszcze tutaj wrócę!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
klopki
Norman


Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 102
Skąd: z Zakopanego

PostWysłany: 22 Paź 2009 16:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Soki za pisanie dwóch postów pod rząd.
Źle przeczytałem ale dodaj do tych 49.90zł koszt przesyłki(10zł?)to i tak wychodzi taniej o 5 zł.
_________________
Jeszcze tutaj wrócę!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Odpowiedz do tematu    Forum Przygody Reksia Strona Główna -> Reksio - Miasto SeKretów
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 5 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


No nie wierzę, forum działa dzięki phpBB © 2001, 2002 phpBB Group