Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ireyon Bardzo Stary Norman
Dołączył: 11 Cze 2006 Posty: 374 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 14 Lip 2006 23:12 Temat postu: |
|
|
Wg mnie jest ono strasznie ciężkie... _________________ Powrót LOVE CZEKOLADA *.* |
|
Powrót do góry |
|
|
Waldimors Działacz Podziemia
Dołączył: 24 Lip 2005 Posty: 539 Skąd: Magik
|
Wysłany: 15 Lip 2006 14:28 Temat postu: |
|
|
A według mnie takie jak powinno być. _________________ SNZ to magia!
Potter to strach!
(Na prawdę Potter jest o magii a SNZ taki horrorek dla dzieci.)
Dr. Jonns to chwilowe pseudo... |
|
Powrót do góry |
|
|
Ireyon Bardzo Stary Norman
Dołączył: 11 Cze 2006 Posty: 374 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 15 Lip 2006 20:04 Temat postu: |
|
|
No właśnie tam w Reksiu można schylać się tylko na czerwolnych liniach... _________________ Powrót LOVE CZEKOLADA *.* |
|
Powrót do góry |
|
|
Szalony Kapelusznik Kierownik Budowy
Dołączył: 04 Lut 2005 Posty: 989 Skąd: z Gdyni
|
Wysłany: 16 Lip 2006 00:57 Temat postu: |
|
|
Gdyby mógł skakać to byłaby to zupełnie inna mini-gra. A myśmy chcieli własnie taką.
Generalnie przy wymyślaniu takich mini-gier zaczynamy od pomysłu, potem ustalamy reguły zabawy, a na koniec, zgodnie z tymi regułami projektujemy poziom. Możliwość skakania spowodowałaby, że byłoby to moduł bardziej zręcznościowy, a mniej labiryntowy. A my chcieliśmy taki pół na pół. _________________ pozdrawiam,
Szalony Kapelusznik |
|
Powrót do góry |
|
|
Akishi Norman
Dołączył: 22 Kwi 2006 Posty: 164 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16 Lip 2006 12:50 Temat postu: |
|
|
No i według mnie wyszło bardzo dobrze. Tylko źle, że się motyw powtarza... Motyw chodzenia w labiryncie z widokiem od góry (np. Kurakis) jest możliwy do zniesienia w powtórce, ale w tym demo... to prawie tak, jakby zgrać dwa razy w to samo. I tu pytanie: czy ten motyw (czyli to z drabiną) będzie się dalej powtarzał |
|
Powrót do góry |
|
|
Szalony Kapelusznik Kierownik Budowy
Dołączył: 04 Lut 2005 Posty: 989 Skąd: z Gdyni
|
Wysłany: 16 Lip 2006 18:21 Temat postu: |
|
|
Dobre pytanie.
Nektóre, lepsze w naszej ocenie, moduł staramy się wykorzystać 2-3 razy, ale zmieniając grafikę i lekko zasady. Wieża Eiffel'a i Reksio w Nautilusie to ten sam moduł w dwóch wersjach. pierwsze polega na włażeniu do góry, a drugie jest bardziej labiryntem.
Będą przynajmniej 3 inne moduły, które pojawią się w grze dwukrotnie. Ale będzie też sporo "pojedynczych modułów" - też fajnych.
Podobnie było zarówno w Czarodziejach i w Wehiklule. Powtarzalność tak, monotonia - nie
pozdrawiam,
k _________________ pozdrawiam,
Szalony Kapelusznik |
|
Powrót do góry |
|
|
Waldimors Działacz Podziemia
Dołączył: 24 Lip 2005 Posty: 539 Skąd: Magik
|
Wysłany: 16 Lip 2006 20:24 Temat postu: |
|
|
A mógłby pan powiedzieć co dokładnie będzie w grze...lub jak się skończy? _________________ SNZ to magia!
Potter to strach!
(Na prawdę Potter jest o magii a SNZ taki horrorek dla dzieci.)
Dr. Jonns to chwilowe pseudo... |
|
Powrót do góry |
|
|
Asti Działacz Podziemia
Dołączył: 05 Lip 2005 Posty: 641 Skąd: Z Europy środkowej
|
Wysłany: 16 Lip 2006 20:41 Temat postu: |
|
|
Prosze nie mówić!! Bedzie mniejsza zabawa! _________________ Dawniej Asterix95 |
|
Powrót do góry |
|
|
Waldimors Działacz Podziemia
Dołączył: 24 Lip 2005 Posty: 539 Skąd: Magik
|
Wysłany: 16 Lip 2006 20:42 Temat postu: |
|
|
Masz rację... _________________ SNZ to magia!
Potter to strach!
(Na prawdę Potter jest o magii a SNZ taki horrorek dla dzieci.)
Dr. Jonns to chwilowe pseudo... |
|
Powrót do góry |
|
|
Patryk3 Roz-kreca się
Dołączył: 14 Lip 2006 Posty: 7
|
Wysłany: 17 Lip 2006 12:33 Temat postu: |
|
|
prawda jest taka że reksio i kapitan nemo jest za bardzo banalne (łatwe) _________________ LOST jest SUPER!!! |
|
Powrót do góry |
|
|
Gresh Starszy Norman
Dołączył: 10 Maj 2006 Posty: 249
|
Wysłany: 17 Lip 2006 12:44 Temat postu: |
|
|
Początki gier zawsze są łatwe. |
|
Powrót do góry |
|
|
Asti Działacz Podziemia
Dołączył: 05 Lip 2005 Posty: 641 Skąd: Z Europy środkowej
|
Wysłany: 17 Lip 2006 12:51 Temat postu: |
|
|
a potem są trudniejsze i jeszcze bardziej trudne i potem meczysz się nad poziomem 9 godzin _________________ Dawniej Asterix95 |
|
Powrót do góry |
|
|
Szalony Kapelusznik Kierownik Budowy
Dołączył: 04 Lut 2005 Posty: 989 Skąd: z Gdyni
|
Wysłany: 17 Lip 2006 14:18 Temat postu: |
|
|
Poziom normalny gry (czyli trudniejszy) będzie trochę wyższy niż to, co jest w demo. Niektóre moduły będą też w ogóle trudniejsze.
Staramy się, żeby poziom gry był lekko rosnący. _________________ pozdrawiam,
Szalony Kapelusznik |
|
Powrót do góry |
|
|
Asti Działacz Podziemia
Dołączył: 05 Lip 2005 Posty: 641 Skąd: Z Europy środkowej
|
Wysłany: 17 Lip 2006 14:45 Temat postu: |
|
|
Jestem za... Czym trudniejsze tym zabawniejsze (weduk mnie) . Dobrze że lekko bo nie moze być za Ciężko! _________________ Dawniej Asterix95 |
|
Powrót do góry |
|
|
Maciekg Lider Podziemia
Dołączył: 14 Mar 2006 Posty: 822
|
Wysłany: 17 Lip 2006 17:31 Temat postu: |
|
|
Nawet dobrze. _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
|