Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: 13 Paź 2006 15:21 Temat postu: |
|
|
No a jaki masz system operacyjny?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sniff Wielki Kopacz
Dołączył: 04 Lut 2005 Posty: 2795 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 13 Paź 2006 16:03 Temat postu: |
|
|
Mówiłem, XP. Już wszystko z Sz.Kapelusznikem wyjaśniliśmy. _________________ If I hadn't met you, my life would have had no meaning.
|
|
Powrót do góry |
|
|
wojwit Stawia Opór
Dołączył: 13 Paź 2006 Posty: 2
|
Wysłany: 13 Paź 2006 20:49 Temat postu: problem z wielbłądem |
|
|
Witam wszystkich,
Właśnie zarejestrowałem się na forum, a piszę bo mam problem z RiKN.
Gra zainstalowała się pieknie, graliśmy bez problemów, ale doszliśmy do Egiptu i "złożyliśmy" wielbłada.
Niestety po kliknięciu na niego gra się wyłącza i nie daje się więcej odpalić - tzn. po kliknięciu na szufladę z zapisaną grą gra wyłącza się za każdym razem. Pomagają dopiero zmiany w save'ie w slocie, gdzie jest zapisany stan, ale po ponownym złożeniu wielbłada historia powtarza się i nie możzemy przejść dalej. Czy macie może jakiś pomysł, albo ktoś miał podobny problem i sobie z nim poradził? |
|
Powrót do góry |
|
|
Guzik Norman
Dołączył: 11 Wrz 2005 Posty: 152 Skąd: z miasta
|
Wysłany: 13 Paź 2006 21:36 Temat postu: |
|
|
Jak nie wiesz, to po co to pisać? Mam nadzieję, że nie będziesz musiał tyle czekać, ale może potrzebna jest jakaś łatka? Oby nie, bo jeszcze ich nie ma i chyba jeszcze trochę potrwa zanim je zrobią... Może Szalony Kapelusznik coś poradzi... _________________ Milczenie jest złotem... Ale ja wolę platynę |
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 13 Paź 2006 21:44 Temat postu: |
|
|
no cóż, dzięki za dobre chęci, nadal walczę, zmieniłem w save'ie WIELBLAD na null, gra działa, ale nie mogę przejść dalej , bo nie ma wielbłąda |
|
Powrót do góry |
|
|
Szalony Kapelusznik Kierownik Budowy
Dołączył: 04 Lut 2005 Posty: 989 Skąd: z Gdyni
|
Wysłany: 13 Paź 2006 22:10 Temat postu: |
|
|
Uuuu.... o czymś takim nie słyszałem....nie wygląda to dobrze.
Mój typ niestety... bład na płytce... Oprócz Tailsa jeszcze dwie inne osoby zgłosiły problem z płytką, a to oznacza że tłocznia dała ciała.... będziemy to badać w poniedziałek.
Narazie, prosiłbym o przesłanie mi pliku save'a na adres pankapitan@aidemmedia.pl, ale obawiam się że sprawę naprawimy dopiero w poniedziałek, jak programista Blubb wróci z urlopu. Może jeszcze poproszę o spakowany katalog dane\game\przygoda\arcade\egpit. jeżeli plik z wielbładem jest uszkodzony to będę w stanie to wymienić od ręki.
Przepraszamy za utrudnienia... _________________ pozdrawiam,
Szalony Kapelusznik |
|
Powrót do góry |
|
|
Szalony Kapelusznik Kierownik Budowy
Dołączył: 04 Lut 2005 Posty: 989 Skąd: z Gdyni
|
Wysłany: 13 Paź 2006 22:26 Temat postu: |
|
|
a parametr zaliczenia wielbłada to "TAKEN" - tylko nie wiem, czy taka zmiana coś da. _________________ pozdrawiam,
Szalony Kapelusznik |
|
Powrót do góry |
|
|
Szalony Kapelszniku Gość
|
Wysłany: 13 Paź 2006 22:37 Temat postu: |
|
|
Dzięki za pomoc, zaraz sprawdzę, może się uda. Tylko muszę wrócic do windows. Szkoda, że gra nie działa pod linuksem |
|
Powrót do góry |
|
|
Szalony Kapelusznik Kierownik Budowy
Dołączył: 04 Lut 2005 Posty: 989 Skąd: z Gdyni
|
Wysłany: 13 Paź 2006 22:41 Temat postu: |
|
|
Szkoda, że gra najwyraźniej również nie działa pod windowsem
jeszcze mozna spróbować parametr w egipt_przebranie ustawić na "wielblad"... ale przyznam się szczerzę, patrzę w kod i ciężko jest mi zgadnąć, czemu się wywala... rozumiem, że dało się użyć obu potrzebnych do jego budowy przedmiotów i "wywalenie" nastepuje kiedy klikniemy na gotowego już wielbłada...? czy bohaterowie zdążą do nie go podejść, czy sypie się od razu? _________________ pozdrawiam,
Szalony Kapelusznik |
|
Powrót do góry |
|
|
Szalony Kapelusznik Kierownik Budowy
Dołączył: 04 Lut 2005 Posty: 989 Skąd: z Gdyni
|
Wysłany: 13 Paź 2006 22:47 Temat postu: |
|
|
...rzeczony wielbłąd ma jeszcze paramert "Ready" (zbudowany, przed kliknięciem) _________________ pozdrawiam,
Szalony Kapelusznik |
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 13 Paź 2006 23:07 Temat postu: |
|
|
no i nie działa, skopiowałem katalog egipt z płyty, do katologu z grą, wyczyściłem save'a do egiptu i jeszcze raz złożyłem wielbłada, bez zmian. Bohaterowie nie podchodzą, ekran robi się czarny ekran i gra się wywala, wysyłam na wskazany adres niedziałającego save'a i katalog egipt. |
|
Powrót do góry |
|
|
Szalony Kapelusznik Kierownik Budowy
Dołączył: 04 Lut 2005 Posty: 989 Skąd: z Gdyni
|
Wysłany: 14 Paź 2006 01:10 Temat postu: |
|
|
ok, sprawdzę to rano. jeszcze bym poprosił o plik wielblad.ann, który znajduje się luzem w katalogu arcade. _________________ pozdrawiam,
Szalony Kapelusznik |
|
Powrót do góry |
|
|
Paweł96 Starszy Dźwigowy
Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 532 Skąd: z Szangri-La
|
Wysłany: 14 Paź 2006 08:04 Temat postu: |
|
|
Panie Szalony Kapeluszniku pojawił się błąd w mojej grze przy labiryncie z mumiami (pierwszy labirynt na poziomie łatwym) brakuje jednej bomby !!!
Ja to przeszedłem tak :
1.wszedłem do katalogu z grą
2.wszedłem do folderu dane
3.wszedłem do folderu game
4.wszedłem do folderu przygoda
5.wszedłem do folderu wykopaliska
6.znalazłem dwa pliki :
LEV1_EASY.FLD
LEV1_NORMAL.FLD
7.zkopiowałem zawartość pliku LEV1_EASY.FLD i zawartość tego pliku przekopiowałem do LEV1_NORMAL.FLD (najpierw wykasowałem jego zawartość)
Tak się udało to ominąć bo w łatwym poziomie nie ma tego błędu a robiąc to co powyżej zmieniasz poziom trudności !!! _________________ Wracam, jako moderator
Moderuję oliwkowym |
|
Powrót do góry |
|
|
Szalony Kapelusznik Kierownik Budowy
Dołączył: 04 Lut 2005 Posty: 989 Skąd: z Gdyni
|
Wysłany: 14 Paź 2006 11:59 Temat postu: |
|
|
Bomby napewno nie brakuje. Na obu poziomach trudności przechodzimy ten sam labirynt. wersje różnią się ilością bomb, kamieni, dynamitów i mumionków. I pewnie stąd to wrażenie, ze przy sztucznej podmianie hard na easy coś znika... _________________ pozdrawiam,
Szalony Kapelusznik |
|
Powrót do góry |
|
|
stasiopodroznik Bywalec Nory
Dołączył: 27 Kwi 2005 Posty: 78
|
Wysłany: 14 Paź 2006 12:29 Temat postu: |
|
|
A ja mam małą niedoróbkę:
Leca balonem ... Paliwo 1 i końcówka ... kret wisi na linie ... Łapie paliwo ... reksio go wciąga ... i w tym momencie paliwo 0 ... I zaczynamy od początku ... mimo, że reksio wciągnął kretesa i balon zaczął się unosić ... szkoda trochę, bo dodawałoby troche dramaturgii (nie kończenie od razu - łapanie paliwa podczas spadania ) _________________ Powoli zwracam honor za SOFT ... REJS i gra muzyka
Znaczy się, rozkręca się ;P |
|
Powrót do góry |
|
|
|