|
|
Teraz jest Cz, 26 gru 2024, 19:45
|
Co Wy myślicie o demo reksio i kapitan nemo
Autor |
Wiadomość |
Ireyon
Norman
Dołączył(a): N, 11 cze 2006, 14:22 Posty: 238 Lokalizacja: Wrocław
|
Wg mnie jest ono strasznie ciężkie...
_________________Powrót LOVE CZEKOLADA *.*
|
Pt, 14 lip 2006, 22:12 |
|
|
Waldimors
Starszy Norman
Dołączył(a): N, 24 lip 2005, 09:17 Posty: 427 Lokalizacja: Magik
|
A według mnie takie jak powinno być.
_________________ SNZ to magia!
Potter to strach!
(Na prawdę Potter jest o magii a SNZ taki horrorek dla dzieci.)
Dr. Jonns to chwilowe pseudo...
|
So, 15 lip 2006, 13:28 |
|
|
Ireyon
Norman
Dołączył(a): N, 11 cze 2006, 14:22 Posty: 238 Lokalizacja: Wrocław
|
No właśnie tam w Reksiu można schylać się tylko na czerwolnych liniach...
_________________Powrót LOVE CZEKOLADA *.*
|
So, 15 lip 2006, 19:04 |
|
|
Szalony Kapelusznik
Kierownik Budowy
Dołączył(a): Pt, 4 lut 2005, 14:26 Posty: 958 Lokalizacja: z Gdyni
Naklejki: 4
|
Gdyby mógł skakać to byłaby to zupełnie inna mini-gra. A myśmy chcieli własnie taką.
Generalnie przy wymyślaniu takich mini-gier zaczynamy od pomysłu, potem ustalamy reguły zabawy, a na koniec, zgodnie z tymi regułami projektujemy poziom. Możliwość skakania spowodowałaby, że byłoby to moduł bardziej zręcznościowy, a mniej labiryntowy. A my chcieliśmy taki pół na pół.
_________________ pozdrawiam,
Szalony Kapelusznik
|
So, 15 lip 2006, 23:57 |
|
|
Akishi
Roz-krecony
Dołączył(a): So, 22 kwi 2006, 17:14 Posty: 119 Lokalizacja: Warszawa
|
No i według mnie wyszło bardzo dobrze. Tylko źle, że się motyw powtarza... Motyw chodzenia w labiryncie z widokiem od góry (np. Kurakis) jest możliwy do zniesienia w powtórce, ale w tym demo... to prawie tak, jakby zgrać dwa razy w to samo. I tu pytanie: czy ten motyw (czyli to z drabiną) będzie się dalej powtarzał
|
N, 16 lip 2006, 11:50 |
|
|
Szalony Kapelusznik
Kierownik Budowy
Dołączył(a): Pt, 4 lut 2005, 14:26 Posty: 958 Lokalizacja: z Gdyni
Naklejki: 4
|
Dobre pytanie.
Nektóre, lepsze w naszej ocenie, moduł staramy się wykorzystać 2-3 razy, ale zmieniając grafikę i lekko zasady. Wieża Eiffel'a i Reksio w Nautilusie to ten sam moduł w dwóch wersjach. pierwsze polega na włażeniu do góry, a drugie jest bardziej labiryntem.
Będą przynajmniej 3 inne moduły, które pojawią się w grze dwukrotnie. Ale będzie też sporo "pojedynczych modułów" - też fajnych.
Podobnie było zarówno w Czarodziejach i w Wehiklule. Powtarzalność tak, monotonia - nie
pozdrawiam,
k
_________________ pozdrawiam,
Szalony Kapelusznik
|
N, 16 lip 2006, 17:21 |
|
|
Waldimors
Starszy Norman
Dołączył(a): N, 24 lip 2005, 09:17 Posty: 427 Lokalizacja: Magik
|
A mógłby pan powiedzieć co dokładnie będzie w grze...lub jak się skończy?
_________________ SNZ to magia!
Potter to strach!
(Na prawdę Potter jest o magii a SNZ taki horrorek dla dzieci.)
Dr. Jonns to chwilowe pseudo...
|
N, 16 lip 2006, 19:24 |
|
|
Asti
Starszy Norman
Dołączył(a): Wt, 5 lip 2005, 16:05 Posty: 472 Lokalizacja: Z Europy środkowej
|
Prosze nie mówić!! Bedzie mniejsza zabawa!
_________________ Dawniej Asterix95
|
N, 16 lip 2006, 19:41 |
|
|
Waldimors
Starszy Norman
Dołączył(a): N, 24 lip 2005, 09:17 Posty: 427 Lokalizacja: Magik
|
Masz rację...
_________________ SNZ to magia!
Potter to strach!
(Na prawdę Potter jest o magii a SNZ taki horrorek dla dzieci.)
Dr. Jonns to chwilowe pseudo...
|
N, 16 lip 2006, 19:42 |
|
|
Patryk3
Stawia Opór
Dołączył(a): Pt, 14 lip 2006, 10:23 Posty: 7
|
prawda jest taka że reksio i kapitan nemo jest za bardzo banalne (łatwe)
_________________ LOST jest SUPER!!!
|
Pn, 17 lip 2006, 11:33 |
|
|
Gresh
Lider Podziemia
Dołączył(a): Śr, 10 maja 2006, 21:01 Posty: 1151
|
Początki gier zawsze są łatwe.
|
Pn, 17 lip 2006, 11:44 |
|
|
Asti
Starszy Norman
Dołączył(a): Wt, 5 lip 2005, 16:05 Posty: 472 Lokalizacja: Z Europy środkowej
|
a potem są trudniejsze i jeszcze bardziej trudne i potem meczysz się nad poziomem 9 godzin
_________________ Dawniej Asterix95
|
Pn, 17 lip 2006, 11:51 |
|
|
Szalony Kapelusznik
Kierownik Budowy
Dołączył(a): Pt, 4 lut 2005, 14:26 Posty: 958 Lokalizacja: z Gdyni
Naklejki: 4
|
Poziom normalny gry (czyli trudniejszy) będzie trochę wyższy niż to, co jest w demo. Niektóre moduły będą też w ogóle trudniejsze.
Staramy się, żeby poziom gry był lekko rosnący.
_________________ pozdrawiam,
Szalony Kapelusznik
|
Pn, 17 lip 2006, 13:18 |
|
|
Asti
Starszy Norman
Dołączył(a): Wt, 5 lip 2005, 16:05 Posty: 472 Lokalizacja: Z Europy środkowej
|
Jestem za... Czym trudniejsze tym zabawniejsze (weduk mnie) . Dobrze że lekko bo nie moze być za Ciężko!
_________________ Dawniej Asterix95
|
Pn, 17 lip 2006, 13:45 |
|
|
Maciekg
Bardzo Stary Norman
Dołączył(a): Wt, 14 mar 2006, 17:06 Posty: 687
|
Nawet dobrze.
_________________
|
Pn, 17 lip 2006, 16:31 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|
|