Teraz jest Pt, 27 gru 2024, 11:53



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 137 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Następna strona
Co Wy myślicie o demo reksio i kapitan nemo 
Autor Wiadomość
Norman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N, 11 cze 2006, 14:22
Posty: 238
Lokalizacja: Wrocław
Post 
Wg mnie jest ono strasznie ciężkie...

_________________
Powrót ;) LOVE CZEKOLADA *.*


Pt, 14 lip 2006, 22:12
WWW
Starszy Norman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N, 24 lip 2005, 09:17
Posty: 427
Lokalizacja: Magik
Post 
A według mnie takie jak powinno być.

_________________
SNZ to magia!
Potter to strach!
(Na prawdę Potter jest o magii a SNZ taki horrorek dla dzieci.)
Dr. Jonns to chwilowe pseudo...


So, 15 lip 2006, 13:28
Norman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N, 11 cze 2006, 14:22
Posty: 238
Lokalizacja: Wrocław
Post 
No właśnie tam w Reksiu można schylać się tylko na czerwolnych liniach...

_________________
Powrót ;) LOVE CZEKOLADA *.*


So, 15 lip 2006, 19:04
WWW
Kierownik Budowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt, 4 lut 2005, 14:26
Posty: 958
Lokalizacja: z Gdyni
Naklejki: 4
Post 
Gdyby mógł skakać to byłaby to zupełnie inna mini-gra. A myśmy chcieli własnie taką.

Generalnie przy wymyślaniu takich mini-gier zaczynamy od pomysłu, potem ustalamy reguły zabawy, a na koniec, zgodnie z tymi regułami projektujemy poziom. Możliwość skakania spowodowałaby, że byłoby to moduł bardziej zręcznościowy, a mniej labiryntowy. A my chcieliśmy taki pół na pół.

_________________
pozdrawiam,
Szalony Kapelusznik


So, 15 lip 2006, 23:57
WWW
Roz-krecony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 22 kwi 2006, 17:14
Posty: 119
Lokalizacja: Warszawa
Post 
No i według mnie wyszło bardzo dobrze. Tylko źle, że się motyw powtarza... Motyw chodzenia w labiryncie z widokiem od góry (np. Kurakis) jest możliwy do zniesienia w powtórce, ale w tym demo... to prawie tak, jakby zgrać dwa razy w to samo. I tu pytanie: czy ten motyw (czyli to z drabiną) będzie się dalej powtarzał :?: :?:


N, 16 lip 2006, 11:50
Kierownik Budowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt, 4 lut 2005, 14:26
Posty: 958
Lokalizacja: z Gdyni
Naklejki: 4
Post 
Dobre pytanie.

Nektóre, lepsze w naszej ocenie, moduł staramy się wykorzystać 2-3 razy, ale zmieniając grafikę i lekko zasady. Wieża Eiffel'a i Reksio w Nautilusie to ten sam moduł w dwóch wersjach. pierwsze polega na włażeniu do góry, a drugie jest bardziej labiryntem.

Będą przynajmniej 3 inne moduły, które pojawią się w grze dwukrotnie. Ale będzie też sporo "pojedynczych modułów" - też fajnych.

Podobnie było zarówno w Czarodziejach i w Wehiklule. Powtarzalność tak, monotonia - nie :)

pozdrawiam,
k

_________________
pozdrawiam,
Szalony Kapelusznik


N, 16 lip 2006, 17:21
WWW
Starszy Norman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N, 24 lip 2005, 09:17
Posty: 427
Lokalizacja: Magik
Post 
A mógłby pan powiedzieć co dokładnie będzie w grze...lub jak się skończy?

_________________
SNZ to magia!
Potter to strach!
(Na prawdę Potter jest o magii a SNZ taki horrorek dla dzieci.)
Dr. Jonns to chwilowe pseudo...


N, 16 lip 2006, 19:24
Starszy Norman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt, 5 lip 2005, 16:05
Posty: 472
Lokalizacja: Z Europy środkowej
Post 
Prosze nie mówić!! Bedzie mniejsza zabawa!

_________________
Dawniej Asterix95


N, 16 lip 2006, 19:41
ICQ YIM WWW
Starszy Norman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N, 24 lip 2005, 09:17
Posty: 427
Lokalizacja: Magik
Post 
Masz rację...

_________________
SNZ to magia!
Potter to strach!
(Na prawdę Potter jest o magii a SNZ taki horrorek dla dzieci.)
Dr. Jonns to chwilowe pseudo...


N, 16 lip 2006, 19:42
Stawia Opór
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt, 14 lip 2006, 10:23
Posty: 7
Post 
prawda jest taka że reksio i kapitan nemo jest za bardzo banalne (łatwe) :D :P

_________________
LOST jest SUPER!!!


Pn, 17 lip 2006, 11:33
Lider Podziemia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 10 maja 2006, 21:01
Posty: 1151
Post 
Początki gier zawsze są łatwe.


Pn, 17 lip 2006, 11:44
Starszy Norman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt, 5 lip 2005, 16:05
Posty: 472
Lokalizacja: Z Europy środkowej
Post 
a potem są trudniejsze i jeszcze bardziej trudne i potem meczysz się nad poziomem 9 godzin :lol:

_________________
Dawniej Asterix95


Pn, 17 lip 2006, 11:51
ICQ YIM WWW
Kierownik Budowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt, 4 lut 2005, 14:26
Posty: 958
Lokalizacja: z Gdyni
Naklejki: 4
Post 
Poziom normalny gry (czyli trudniejszy) będzie trochę wyższy niż to, co jest w demo. Niektóre moduły będą też w ogóle trudniejsze.

Staramy się, żeby poziom gry był lekko rosnący.

_________________
pozdrawiam,
Szalony Kapelusznik


Pn, 17 lip 2006, 13:18
WWW
Starszy Norman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt, 5 lip 2005, 16:05
Posty: 472
Lokalizacja: Z Europy środkowej
Post 
Jestem za... Czym trudniejsze tym zabawniejsze (weduk mnie) . Dobrze że lekko bo nie moze być za Ciężko!

_________________
Dawniej Asterix95


Pn, 17 lip 2006, 13:45
ICQ YIM WWW
Bardzo Stary Norman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt, 14 mar 2006, 17:06
Posty: 687
Post 
Nawet dobrze.

_________________
Obrazek


Pn, 17 lip 2006, 16:31
WWW
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 137 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL