  | 
	    
    
    
        | 
            
         | 
        
            Teraz jest Wt, 4 lis 2025, 12:12 
            
         | 
     
     
	
	 
  
	
			
	
	Co Wy myślicie o demo reksio i kapitan nemo   
	
        
        
            | Autor | 
            Wiadomość | 
         
        
			| 
				
				 Ireyon 
				Norman 
				
					 Dołączył(a): N, 11 cze 2006, 14:22 Posty: 238 Lokalizacja: Wrocław
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Wg mnie jest ono strasznie ciężkie... 
					
						_________________Powrót    LOVE CZEKOLADA *.*  
					
  
			 | 
		 
		
			| Pt, 14 lip 2006, 22:12 | 
			
				
					 
					
					 
				   
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Waldimors 
				Starszy Norman 
				
					 Dołączył(a): N, 24 lip 2005, 09:17 Posty: 427 Lokalizacja: Magik
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 A według mnie takie jak powinno być. 
					
						 _________________ SNZ to magia!
 Potter to strach!
 (Na prawdę Potter jest o magii a SNZ taki horrorek dla dzieci.)
 Dr. Jonns to chwilowe pseudo... 
					
  
			 | 
		 
		
			| So, 15 lip 2006, 13:28 | 
			
				
					 
					
					 
				 
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Ireyon 
				Norman 
				
					 Dołączył(a): N, 11 cze 2006, 14:22 Posty: 238 Lokalizacja: Wrocław
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 No właśnie tam w Reksiu można schylać się tylko na czerwolnych liniach... 
					
						_________________Powrót    LOVE CZEKOLADA *.*  
					
  
			 | 
		 
		
			| So, 15 lip 2006, 19:04 | 
			
				
					 
					
					 
				   
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Szalony Kapelusznik 
				Kierownik Budowy 
				
					 Dołączył(a): Pt, 4 lut 2005, 14:26 Posty: 958 Lokalizacja: z Gdyni
						 Naklejki: 4
					
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Gdyby mógł skakać to byłaby to zupełnie inna mini-gra. A myśmy chcieli własnie taką.
 
 Generalnie przy wymyślaniu takich mini-gier zaczynamy od pomysłu, potem ustalamy reguły zabawy, a na koniec, zgodnie z tymi regułami projektujemy poziom. Możliwość skakania spowodowałaby, że byłoby to moduł bardziej zręcznościowy, a mniej labiryntowy. A my chcieliśmy taki pół na pół. 
					
						 _________________ pozdrawiam,
 Szalony Kapelusznik 
					
  
			 | 
		 
		
			| So, 15 lip 2006, 23:57 | 
			
				
					 
					
					 
				   
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Akishi 
				Roz-krecony 
				
					 Dołączył(a): So, 22 kwi 2006, 17:14 Posty: 119 Lokalizacja: Warszawa
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						No i według mnie wyszło bardzo dobrze. Tylko źle, że się motyw powtarza... Motyw chodzenia w labiryncie z widokiem od góry (np. Kurakis) jest możliwy do zniesienia w powtórce, ale w tym demo... to prawie tak, jakby zgrać dwa razy w to samo. I tu pytanie: czy ten motyw (czyli to z drabiną) będzie się dalej powtarzał        
					
  
			 | 
		 
		
			| N, 16 lip 2006, 11:50 | 
			
				
					 
					
					 
				 
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Szalony Kapelusznik 
				Kierownik Budowy 
				
					 Dołączył(a): Pt, 4 lut 2005, 14:26 Posty: 958 Lokalizacja: z Gdyni
						 Naklejki: 4
					
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Dobre pytanie.
 
Nektóre, lepsze w naszej ocenie, moduł staramy się wykorzystać 2-3 razy, ale zmieniając grafikę i lekko zasady. Wieża Eiffel'a i Reksio w Nautilusie to ten sam moduł w dwóch wersjach. pierwsze polega na włażeniu do góry, a drugie jest bardziej labiryntem.
 Będą przynajmniej 3 inne moduły, które pojawią się w grze dwukrotnie. Ale będzie też sporo "pojedynczych modułów" - też fajnych.
 Podobnie było zarówno w Czarodziejach i w Wehiklule. Powtarzalność tak, monotonia - nie    
pozdrawiam,
 k  
					
						 _________________ pozdrawiam,
 Szalony Kapelusznik 
					
  
			 | 
		 
		
			| N, 16 lip 2006, 17:21 | 
			
				
					 
					
					 
				   
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Waldimors 
				Starszy Norman 
				
					 Dołączył(a): N, 24 lip 2005, 09:17 Posty: 427 Lokalizacja: Magik
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 A mógłby pan powiedzieć co dokładnie będzie w grze...lub jak się skończy? 
					
						 _________________ SNZ to magia!
 Potter to strach!
 (Na prawdę Potter jest o magii a SNZ taki horrorek dla dzieci.)
 Dr. Jonns to chwilowe pseudo... 
					
  
			 | 
		 
		
			| N, 16 lip 2006, 19:24 | 
			
				
					 
					
					 
				 
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Asti 
				Starszy Norman 
				
					 Dołączył(a): Wt, 5 lip 2005, 16:05 Posty: 472 Lokalizacja: Z Europy środkowej
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Prosze nie mówić!! Bedzie mniejsza zabawa! 
					
						 _________________ Dawniej Asterix95 
					
  
			 | 
		 
		
			| N, 16 lip 2006, 19:41 | 
			
				
					 
					
					 
				       
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Waldimors 
				Starszy Norman 
				
					 Dołączył(a): N, 24 lip 2005, 09:17 Posty: 427 Lokalizacja: Magik
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Masz rację... 
					
						 _________________ SNZ to magia!
 Potter to strach!
 (Na prawdę Potter jest o magii a SNZ taki horrorek dla dzieci.)
 Dr. Jonns to chwilowe pseudo... 
					
  
			 | 
		 
		
			| N, 16 lip 2006, 19:42 | 
			
				
					 
					
					 
				 
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Patryk3 
				Stawia Opór 
				
					 Dołączył(a): Pt, 14 lip 2006, 10:23 Posty: 7
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						prawda jest taka że reksio i kapitan nemo jest za bardzo banalne (łatwe)       
					
						 _________________ LOST jest SUPER!!! 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pn, 17 lip 2006, 11:33 | 
			
				
					 
					
					 
				 
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Gresh 
				Lider Podziemia 
				
					 Dołączył(a): Śr, 10 maja 2006, 21:01 Posty: 1151
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Początki gier zawsze są łatwe. 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pn, 17 lip 2006, 11:44 | 
			
				
					 
					
					 
				 
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Asti 
				Starszy Norman 
				
					 Dołączył(a): Wt, 5 lip 2005, 16:05 Posty: 472 Lokalizacja: Z Europy środkowej
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						a potem są trudniejsze i jeszcze bardziej trudne i potem meczysz się nad poziomem 9 godzin     
					
						 _________________ Dawniej Asterix95 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pn, 17 lip 2006, 11:51 | 
			
				
					 
					
					 
				       
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Szalony Kapelusznik 
				Kierownik Budowy 
				
					 Dołączył(a): Pt, 4 lut 2005, 14:26 Posty: 958 Lokalizacja: z Gdyni
						 Naklejki: 4
					
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Poziom normalny gry (czyli trudniejszy) będzie trochę wyższy niż to, co jest w demo. Niektóre moduły będą też w ogóle trudniejsze. 
 
 Staramy się, żeby poziom gry był lekko rosnący. 
					
						 _________________ pozdrawiam,
 Szalony Kapelusznik 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pn, 17 lip 2006, 13:18 | 
			
				
					 
					
					 
				   
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Asti 
				Starszy Norman 
				
					 Dołączył(a): Wt, 5 lip 2005, 16:05 Posty: 472 Lokalizacja: Z Europy środkowej
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Jestem za... Czym trudniejsze tym zabawniejsze (weduk mnie) . Dobrze że lekko bo nie moze być za Ciężko! 
					
						 _________________ Dawniej Asterix95 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pn, 17 lip 2006, 13:45 | 
			
				
					 
					
					 
				       
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Maciekg 
				Bardzo Stary Norman 
				
					 Dołączył(a): Wt, 14 mar 2006, 17:06 Posty: 687
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Nawet dobrze. 
					
						_________________  
					
  
			 | 
		 
		
			| Pn, 17 lip 2006, 16:31 | 
			
				
					 
					
					 
				   
			 | 
    	
		 
	
	
		 | 
	 
	
	 
	 
	
 
	 
	
	
		Kto przegląda forum | 
	 
	
		Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości  | 
	 
	 
 
	 | 
	Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
  | 
 
 
 
	     | 
	      | 
	 
	  |