Teraz jest Pn, 13 sty 2025, 08:34



Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 598 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 40  Następna strona
Reksio i Miasto Sekretów - Nowinki od Sz.K i rozmowa ogólna! 
Autor Wiadomość
Post 
Zgadzam się z Lone i SzK. Szanuję AM, gdyż rezczywiście trudzą się nad tą grą co można wnioskować ze screenów itd. Czekam na grę ;).


Pozdrawiam


Cz, 20 sie 2009, 18:38
Mieszacz Zaprawy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 15 sie 2007, 13:43
Posty: 1426
Lokalizacja: Szczecin
Naklejki: 2
Post 
Właśnie się zastanawiałem, nad tym co i czy w ogóle coś, dostaną ci którzy grę zamówlili przez internet wcześniej tj. wtedy kiedy była podana data wyjścia wczesniejsza niż 7.09. Jak widac informacja dotarła, a gra będzie dostarczona (niestety dopiero) 7-go.

No tak, AM ma jeszcze trochę roboty, no cóż, pozostaje tylko czekac...

_________________
Stryj Mac jako Stryj Maćko [z wyeliminowanym polskim znakiem].
Moderuję kolorem niebieskim.
Szukajcie a znajdziecie. Pozdrawiam.
Piszę poprawnie po polsku.


Cz, 20 sie 2009, 19:24
Roz-krecony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn, 3 sie 2009, 08:21
Posty: 102
Lokalizacja: z Zakopanego
Post wysyłka
Jeśli dostanę przed datą premiery (zamówiłem przez neta)to dam znać.
PS.Jeszcze nie wyszedł Reksio i miasto sekretów a ja już jestem ciekawy jakie wyjdą następne części.
PSII.Mogliby chociaż demo dać.


Cz, 20 sie 2009, 19:31
Mieszacz Zaprawy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 15 sie 2007, 13:43
Posty: 1426
Lokalizacja: Szczecin
Naklejki: 2
Post Re: wysyłka
klopki napisał(a):
PSII.Mogliby chociaż demo dać.


Właśnie też tak sądzę. Lecz dema pewnie nie ma a teraz, raczej koncentrują się na całości. Demo pewnie będzie po premierze.

_________________
Stryj Mac jako Stryj Maćko [z wyeliminowanym polskim znakiem].
Moderuję kolorem niebieskim.
Szukajcie a znajdziecie. Pozdrawiam.
Piszę poprawnie po polsku.


Cz, 20 sie 2009, 19:47
Norman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 28 sty 2006, 16:41
Posty: 294
Lokalizacja: Jestes?
Post 
Zawiodlem sie na tobie Bocie.. Chcesz pisać skargi do pracownikow AM ze pracują po godzinach i starają sie aby gra byla jak najlepsza? Napisalem Wiadomość do Pana Adama - nie skarge, tylko słowa otuchy i wsparcia w imieniu Forum, a ty tu z takim czymś wyskakujesz :?


Cz, 20 sie 2009, 21:22
Kierownik Budowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt, 4 lut 2005, 14:26
Posty: 958
Lokalizacja: z Gdyni
Naklejki: 4
Post 
Może korzystając z wolnych pięciu minut spróbuję wam wyjaśnić skąd się biorą opóźnienia w produkcji gier. Naturalnie przyczyn zawsze jest kilka, ale najważniejsza z nich to konieczność pracy na nieznanym lub pełnym błedów silniku.

Czy ktoś pamięta jeszcze czasy, kiedy miało wyjść "Reksio i Czarodzieje"? Też był obsuw duży, bo pracowaliśmy na silniku piklib, który był dopiero tworzony równolegle i miał masę błędów. Chłopaki teraz mają podobny problem, bo pracują na silniku, którego nie znają i który też nie jest doskonały.

Jak to wygląda w praktyce? Ano tak... powiedzmy, że programista dostaje jakąś mini-grę do zaprogramowania. ocenia, że zrobi ją w 10 dni. Robi, robi, robi i cały czas ma jakiś błąd. Więc marnuje trzy dni na sprawdzenie swojego kodu i wreszcie okazuje się, że on ma wszystko dobrze, ale błąd jest w silniku. I nie da się go obejść. Z 10 dni robi się 13, a on musi wywalić swoją robotę do kosza i robić od początku, jakąś inną metodą. No i robi się z tego 20 dni. A niech jeszcze raz trafi na nienaprawialny błąd silnika?

Tymczasem dział sprzedaży chce mieć gotowy produkt jak najszybciej. Wiec wyznacza datę na podstawie tej wstępnej estymacji, zazwyczaj nie dodając żadnego marginesu bezpieczeństwa... I owszem, gdyby nie było żadnych problemów technicznych produkt zapewne ukazałby się blisko wyznaczonej daty, jeśli nadzorujący produkcję dobrze oszacował czas.

Dodajcie do tego, że większość osób biorących udział zazwyczaj podaje terminy optymistyczne przy szacowaniu własnej pracy... no i macie rezultat. Reasumując - rozdźwięk między działem sprzedaży a działem produkcji oraz nowy silnik i środowisko pracy, bardzo utrudniające szacowanie czasu powoduję kolejne przekładanie premiery.

Jest naturalnie kilka innych spraw, przynajmniej równie ważnych, ale te dwie są kluczowe.

_________________
pozdrawiam,
Szalony Kapelusznik


Pt, 21 sie 2009, 09:23
WWW
Komiksowy Artysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz, 8 gru 2005, 18:55
Posty: 1193
Lokalizacja: Polska Inteligencja:-∞ Szybkość:0
Naklejki: 4
Post 
Roostar napisał(a):
Zawiodlem sie na tobie Bocie.. Chcesz pisać skargi do pracownikow AM ze pracują po godzinach i starają sie aby gra byla jak najlepsza? (...)


Jeden durny PS bo wiadomość wydawała mi się za krótka :cry:
A teraz grozi mi ban :cry:

A po za tym 50zł ceny za siedzenie po nocach i spanie w biurze?
Gdzie tu jest sprawiedliwość?

_________________
Obrazek
Nobody expects the Spanish Inquisition!
The One Who Disturbs So Terribly...
Jeśli zobaczysz pomarańcz śmierci w swoim poście - strzeż się!


Pt, 21 sie 2009, 09:51
Lider Podziemia

Dołączył(a): Śr, 25 lip 2007, 09:23
Posty: 1418
Lokalizacja: z Kurakis
Naklejki: 3
Post 
Spokojnie...nie wiem dlaczego wy wszyscy już od pół roku macie nadzieję, że gra wyjdzie już zaraz, a potem się rozczarowujecie. My - na tym forum wiemy o tej grze już od dawna - nawet wiedzieliśmy przed oficjalnym rozpoczęciem prac nad grą, dopiero wtedy kiedy scenariusz zaczął powstawać. Dlatego wydaje nam się, że czekamy długo, a tak naprawdę, to gry powstają tak właśnie - długo - i wcale to długo, nie jest długo. :?
Większość z was jest tak niecierpliwa, że nie powinni wiedzieć o tej grze tak wcześnie. Tym niecierpliwym, lepiej nie podawać optymistycznych założeń. :wink:
Nie wiem, czy gra będzie fajna, czy będzie lepsza od poprzedników, czy gorsza. Ja z pewnością wolałbym, żeby postanie nie były w 3d - wszystko teraz przerabiają na 3d - efekty większości są niezadowalające. Choćby Wormsy, czy też Jazz Jackrabbit - o wersji 3d mało kto słyszał bo to klapa. Tu jednak - mam nadzieję - będzie nie tak źle. Ale na pewno będzie to zmiana. W każdym razie to co innego, niż tamte gry - bo to gra przygodowa, a nie zręcznościowa i dlatego to nie robi aż takiej różnicy, ale mimo to jestem za tym co było wcześniej. :D Jeśli gra ma być pozbawiona błędów - a tego z pewnością chcemy - lepiej, żeby była robiona bez pośpiechu i sprawdzona.

_________________
"Więcej szczęścia jest w dawaniu aniżeli w braniu" - Jezus z Nazaretu


Pt, 21 sie 2009, 10:47
WWW
Kierownik Budowy

Dołączył(a): Pn, 26 maja 2008, 15:53
Posty: 71
Naklejki: 2
Post Testy Reksia i miasta SEKRETÓW
Witam! Chciałbym Was wszystkich poinformować, że gra właśnie wchodzi w fazę testów.


Pt, 21 sie 2009, 11:18
Mistrz Gry
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 21 sty 2009, 17:53
Posty: 2045
Lokalizacja: Uniwersum Kreacji
Naklejki: 4
Post 
No to AM chyba się wyrobi na 7 września.

_________________
Obrazek
Rrauu hau hou grrao Hauhaure (hau. Mówię poprawnie po Hauhasku).
Tym kolorem prowadzę walkę admina ze złem.
"Wszyscy jestescie moimi dziubaskami ^^" <- Ten cytat zawsze poprawia mi humor, Api. :)


Pt, 21 sie 2009, 14:49
Lider Podziemia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt, 30 maja 2006, 16:40
Posty: 1026
Lokalizacja: Lublin
Post 
Roostar napisał(a):
Zawiodlem sie na tobie Bocie..


Ja napisałem to w formie żartu, o czym świadczy emotikonka ";P", a wy już tak wszystko na serio :P

_________________
Pozdrawiam, Lone Star
Obrazek


Pt, 21 sie 2009, 16:20
Roz-kreca się
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 28 lut 2009, 13:33
Posty: 11
Lokalizacja: k u r w a nie wiesz?
Post 
:roll: Przecież demo można zrobić jak w skarbie piratów na 100% mają początek zrobiony więc czemu nie skopiują i nie dadzą reklam :?: :!: :idea: :arrow:


So, 22 sie 2009, 15:18
YIM
Komiksowy Artysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz, 8 gru 2005, 18:55
Posty: 1193
Lokalizacja: Polska Inteligencja:-∞ Szybkość:0
Naklejki: 4
Post 
-=<+{([kamil])}+>=- napisał(a):
:roll: Przecież demo można zrobić jak w skarbie piratów na 100% mają początek zrobiony więc czemu nie skopiują i nie dadzą reklam :?: :!: :idea: :arrow:


Ty myślisz że oni robią to po kolei? xD :lol:

Pewnie dopiero podstawiają dźwięk i animacje ;p
Męczą się nad minigrami, pewnie jeszcze labiryntu sztolni nie skończyli zaprogramować.

W RIKN było zupełnie inaczej, mieli nagrania rozdzielone na 2 części.
Z resztą poczytaj sobie stare posty. Wtedy czekali na pocięcie dialogów i muzyki.

Więc zastanów się zanim coś powiesz... chyba...

_________________
Obrazek
Nobody expects the Spanish Inquisition!
The One Who Disturbs So Terribly...
Jeśli zobaczysz pomarańcz śmierci w swoim poście - strzeż się!


So, 22 sie 2009, 15:59
Mieszacz Zaprawy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 15 sie 2007, 13:43
Posty: 1426
Lokalizacja: Szczecin
Naklejki: 2
Post 
Bo raczej mają do dokoczenia pełną wersję... :roll:
Jak taki mądry jesteś to się zatrudnij w AM i "skopiuj i daj reklamy do demo" ;p. Życzymy powodzenia ;p

_________________
Stryj Mac jako Stryj Maćko [z wyeliminowanym polskim znakiem].
Moderuję kolorem niebieskim.
Szukajcie a znajdziecie. Pozdrawiam.
Piszę poprawnie po polsku.


So, 22 sie 2009, 16:01
Bardzo Stary Norman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 18 mar 2009, 10:54
Posty: 725
Naklejki: 3
Post 
Stryj Maćko napisał(a):
się zatrudnij w AM i "skopiuj i daj reklamy do demo" ;p. Życzymy powodzenia ;p

Od kiedy nieletni mogą pracować, Stryjó? [;

Każde ręcę do pracy się przydadzą xD

_________________
Pozdrawiam, Johanna.
Jeżeli chcesz nowych emblematów w galerii,
wyszukaj mi screena. To takie proste...

A i tak nie mam żadnych zgłoszeń :P


So, 22 sie 2009, 16:30
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.   [ Posty: 598 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 40  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL