  | 
	    
    
    
        | 
            
         | 
        
            Teraz jest Wt, 4 lis 2025, 17:00 
            
         | 
     
     
	
	 
  
	
			
	
	
	
        
        
            | Autor | 
            Wiadomość | 
         
        
			| 
				
				 Gość 
				
				
					
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						
					
  
			 | 
		 
		
			| Pt, 13 paź 2006, 14:21 | 
			
				
					 
					
					 
				
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Izzy 
				Głodomorek 
				
					 Dołączył(a): Pt, 4 lut 2005, 20:13 Posty: 2995 Lokalizacja: Szczecin
						 Naklejki: 1
					
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Mówiłem, XP. Już wszystko z Sz.Kapelusznikem wyjaśniliśmy. 
					
						 _________________ Mahna mahna...
  Whovian.
  Strzeż się, Izzy Cię obserwuje. 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pt, 13 paź 2006, 15:03 | 
			
				
					 
					
					 
				 
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 wojwit 
				Się Odezwał 
				
					 Dołączył(a): Pt, 13 paź 2006, 19:35 Posty: 2
				 
				 
			 | 
			
				
				  problem z wielbłądem  
					
						Witam wszystkich,
 Właśnie zarejestrowałem się  na forum, a piszę bo mam problem z RiKN.    
Gra zainstalowała się pieknie, graliśmy bez problemów, ale doszliśmy do Egiptu i "złożyliśmy" wielbłada. 
 Niestety po kliknięciu na niego gra się wyłącza i nie daje się więcej odpalić - tzn. po kliknięciu na szufladę z zapisaną grą gra wyłącza się za każdym razem. Pomagają dopiero zmiany w save'ie w slocie, gdzie jest zapisany stan, ale po ponownym złożeniu wielbłada historia powtarza się i nie możzemy przejść dalej. Czy macie może jakiś pomysł, albo ktoś miał podobny problem i sobie z nim poradził?  
					
  
			 | 
		 
		
			| Pt, 13 paź 2006, 19:49 | 
			
				
					 
					
					 
				 
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Guzik 
				Roz-krecony 
				
					 Dołączył(a): N, 11 wrz 2005, 15:14 Posty: 119 Lokalizacja: z miasta
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Jak nie wiesz, to po co to pisać? Mam nadzieję, że nie będziesz musiał tyle czekać, ale może potrzebna jest jakaś łatka? Oby nie, bo jeszcze ich nie ma i chyba jeszcze trochę potrwa zanim je zrobią... Może Szalony Kapelusznik coś poradzi... 
					
						_________________Milczenie jest złotem... Ale ja wolę platynę    
					
  
			 | 
		 
		
			| Pt, 13 paź 2006, 20:36 | 
			
				
					 
					
					 
				 
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Gość 
				
				
					
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						no cóż, dzięki za dobre chęci, nadal walczę, zmieniłem w save'ie WIELBLAD na null, gra działa, ale nie mogę przejść dalej    , bo nie ma wielbłąda    
					
  
			 | 
		 
		
			| Pt, 13 paź 2006, 20:44 | 
			
				
					 
					
					 
				
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Szalony Kapelusznik 
				Kierownik Budowy 
				
					 Dołączył(a): Pt, 4 lut 2005, 14:26 Posty: 958 Lokalizacja: z Gdyni
						 Naklejki: 4
					
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Uuuu.... o czymś takim nie słyszałem....nie wygląda to dobrze.
 
Mój typ niestety... bład na płytce...    Oprócz Tailsa jeszcze dwie inne osoby zgłosiły problem z płytką, a to oznacza że tłocznia dała ciała.... będziemy to badać w poniedziałek.
 Narazie, prosiłbym o przesłanie mi pliku save'a na adres  pankapitan@aidemmedia.pl, ale obawiam się że sprawę naprawimy dopiero w poniedziałek, jak programista Blubb wróci z urlopu. Może jeszcze poproszę o spakowany katalog dane\game\przygoda\arcade\egpit. jeżeli plik z wielbładem jest uszkodzony to będę w stanie to wymienić od ręki.
 Przepraszamy za utrudnienia...  
					
						 _________________ pozdrawiam,
 Szalony Kapelusznik 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pt, 13 paź 2006, 21:10 | 
			
				
					 
					
					 
				   
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Szalony Kapelusznik 
				Kierownik Budowy 
				
					 Dołączył(a): Pt, 4 lut 2005, 14:26 Posty: 958 Lokalizacja: z Gdyni
						 Naklejki: 4
					
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 a parametr zaliczenia wielbłada to "TAKEN" - tylko nie wiem, czy taka zmiana coś da. 
					
						 _________________ pozdrawiam,
 Szalony Kapelusznik 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pt, 13 paź 2006, 21:26 | 
			
				
					 
					
					 
				   
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Szalony Kapelszniku 
				
				
					
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Dzięki za pomoc, zaraz sprawdzę, może się uda. Tylko muszę wrócic do windows. Szkoda, że gra nie działa pod linuksem    
					
  
			 | 
		 
		
			| Pt, 13 paź 2006, 21:37 | 
			
				
					 
					
					 
				
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Szalony Kapelusznik 
				Kierownik Budowy 
				
					 Dołączył(a): Pt, 4 lut 2005, 14:26 Posty: 958 Lokalizacja: z Gdyni
						 Naklejki: 4
					
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Szkoda, że gra najwyraźniej również nie działa pod windowsem   
jeszcze mozna spróbować parametr w egipt_przebranie ustawić na "wielblad"... ale przyznam się szczerzę, patrzę w kod i ciężko jest mi zgadnąć, czemu się wywala... rozumiem, że dało się użyć obu potrzebnych do jego budowy przedmiotów i "wywalenie" nastepuje kiedy klikniemy na gotowego już wielbłada...? czy bohaterowie zdążą do nie go podejść, czy sypie się od razu?  
					
						 _________________ pozdrawiam,
 Szalony Kapelusznik 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pt, 13 paź 2006, 21:41 | 
			
				
					 
					
					 
				   
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Szalony Kapelusznik 
				Kierownik Budowy 
				
					 Dołączył(a): Pt, 4 lut 2005, 14:26 Posty: 958 Lokalizacja: z Gdyni
						 Naklejki: 4
					
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 ...rzeczony wielbłąd ma jeszcze paramert "Ready" (zbudowany, przed kliknięciem) 
					
						 _________________ pozdrawiam,
 Szalony Kapelusznik 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pt, 13 paź 2006, 21:47 | 
			
				
					 
					
					 
				   
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Gość 
				
				
					
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 no i nie działa, skopiowałem katalog egipt z płyty, do katologu z grą, wyczyściłem save'a do egiptu i jeszcze raz złożyłem wielbłada, bez zmian. Bohaterowie nie podchodzą, ekran robi się czarny ekran i gra się wywala, wysyłam na wskazany adres niedziałającego save'a i katalog egipt. 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pt, 13 paź 2006, 22:07 | 
			
				
					 
					
					 
				
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Szalony Kapelusznik 
				Kierownik Budowy 
				
					 Dołączył(a): Pt, 4 lut 2005, 14:26 Posty: 958 Lokalizacja: z Gdyni
						 Naklejki: 4
					
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 ok, sprawdzę to rano. jeszcze bym poprosił o plik wielblad.ann, który znajduje się luzem w katalogu arcade. 
					
						 _________________ pozdrawiam,
 Szalony Kapelusznik 
					
  
			 | 
		 
		
			| So, 14 paź 2006, 00:10 | 
			
				
					 
					
					 
				   
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Pawel96 
				Starszy Dźwigowy 
				
					 Dołączył(a): N, 20 sie 2006, 14:52 Posty: 581 Lokalizacja: z Szangri-La
						 Naklejki: 2
					
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Panie Szalony Kapeluszniku pojawił się błąd w mojej grze przy labiryncie z mumiami (pierwszy labirynt na poziomie łatwym) brakuje jednej bomby !!!
 
Ja to przeszedłem tak :
 1.wszedłem do katalogu z grą
 2.wszedłem do folderu dane
 3.wszedłem do folderu game
 4.wszedłem do folderu przygoda
 5.wszedłem do folderu wykopaliska
 6.znalazłem dwa pliki :
 LEV1_EASY.FLD
 LEV1_NORMAL.FLD
 7.zkopiowałem zawartość pliku LEV1_EASY.FLD i zawartość tego pliku przekopiowałem do LEV1_NORMAL.FLD (najpierw wykasowałem jego zawartość) 
 Tak się udało to ominąć bo w łatwym poziomie nie ma tego błędu a robiąc to co powyżej zmieniasz poziom trudności !!!       
					
  
			 | 
		 
		
			| So, 14 paź 2006, 07:04 | 
			
				
					 
					
					 
				   
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Szalony Kapelusznik 
				Kierownik Budowy 
				
					 Dołączył(a): Pt, 4 lut 2005, 14:26 Posty: 958 Lokalizacja: z Gdyni
						 Naklejki: 4
					
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Bomby napewno nie brakuje. Na obu poziomach trudności przechodzimy ten sam labirynt. wersje różnią się ilością bomb, kamieni, dynamitów i mumionków. I pewnie stąd to wrażenie, ze przy sztucznej podmianie hard na easy coś znika... 
					
						 _________________ pozdrawiam,
 Szalony Kapelusznik 
					
  
			 | 
		 
		
			| So, 14 paź 2006, 10:59 | 
			
				
					 
					
					 
				   
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 stasiopodroznik 
				Bywalec Nory 
				
					 Dołączył(a): Śr, 27 kwi 2005, 22:15 Posty: 74
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						A ja mam małą niedoróbkę:
 
Leca balonem ... Paliwo 1 i końcówka ... kret wisi na linie ... Łapie paliwo ... reksio go wciąga ... i w tym momencie paliwo 0 ... I zaczynamy od początku ... mimo, że reksio wciągnął kretesa i balon zaczął się unosić ... szkoda trochę, bo dodawałoby troche dramaturgii (nie kończenie od razu - łapanie paliwa podczas spadania   )  
					
						_________________Powoli zwracam honor za SOFT ... REJS i gra muzyka   
Znaczy się, rozkręca się ;P  
					
  
			 | 
		 
		
			| So, 14 paź 2006, 11:29 | 
			
				
					 
					
					 
				 
			 | 
    	
		 
	
	
		 | 
	 
	
	 
	 
	
 
	 
	
	
		Kto przegląda forum | 
	 
	
		Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości  | 
	 
	 
 
	 | 
	Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
  | 
 
 
 
 
	     | 
	      | 
	 
	  |