|
|
Teraz jest N, 10 lis 2024, 20:44
|
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
|
Pt, 13 paź 2006, 14:21 |
|
|
Izzy
Głodomorek
Dołączył(a): Pt, 4 lut 2005, 20:13 Posty: 2995 Lokalizacja: Szczecin
Naklejki: 1
|
Mówiłem, XP. Już wszystko z Sz.Kapelusznikem wyjaśniliśmy.
_________________ Mahna mahna...
Whovian.
Strzeż się, Izzy Cię obserwuje.
|
Pt, 13 paź 2006, 15:03 |
|
|
wojwit
Się Odezwał
Dołączył(a): Pt, 13 paź 2006, 19:35 Posty: 2
|
problem z wielbłądem
Witam wszystkich,
Właśnie zarejestrowałem się na forum, a piszę bo mam problem z RiKN.
Gra zainstalowała się pieknie, graliśmy bez problemów, ale doszliśmy do Egiptu i "złożyliśmy" wielbłada.
Niestety po kliknięciu na niego gra się wyłącza i nie daje się więcej odpalić - tzn. po kliknięciu na szufladę z zapisaną grą gra wyłącza się za każdym razem. Pomagają dopiero zmiany w save'ie w slocie, gdzie jest zapisany stan, ale po ponownym złożeniu wielbłada historia powtarza się i nie możzemy przejść dalej. Czy macie może jakiś pomysł, albo ktoś miał podobny problem i sobie z nim poradził?
|
Pt, 13 paź 2006, 19:49 |
|
|
Guzik
Roz-krecony
Dołączył(a): N, 11 wrz 2005, 15:14 Posty: 119 Lokalizacja: z miasta
|
Jak nie wiesz, to po co to pisać? Mam nadzieję, że nie będziesz musiał tyle czekać, ale może potrzebna jest jakaś łatka? Oby nie, bo jeszcze ich nie ma i chyba jeszcze trochę potrwa zanim je zrobią... Może Szalony Kapelusznik coś poradzi...
_________________Milczenie jest złotem... Ale ja wolę platynę
|
Pt, 13 paź 2006, 20:36 |
|
|
Gość
|
no cóż, dzięki za dobre chęci, nadal walczę, zmieniłem w save'ie WIELBLAD na null, gra działa, ale nie mogę przejść dalej , bo nie ma wielbłąda
|
Pt, 13 paź 2006, 20:44 |
|
|
Szalony Kapelusznik
Kierownik Budowy
Dołączył(a): Pt, 4 lut 2005, 14:26 Posty: 958 Lokalizacja: z Gdyni
Naklejki: 4
|
Uuuu.... o czymś takim nie słyszałem....nie wygląda to dobrze.
Mój typ niestety... bład na płytce... Oprócz Tailsa jeszcze dwie inne osoby zgłosiły problem z płytką, a to oznacza że tłocznia dała ciała.... będziemy to badać w poniedziałek.
Narazie, prosiłbym o przesłanie mi pliku save'a na adres pankapitan@aidemmedia.pl, ale obawiam się że sprawę naprawimy dopiero w poniedziałek, jak programista Blubb wróci z urlopu. Może jeszcze poproszę o spakowany katalog dane\game\przygoda\arcade\egpit. jeżeli plik z wielbładem jest uszkodzony to będę w stanie to wymienić od ręki.
Przepraszamy za utrudnienia...
_________________ pozdrawiam,
Szalony Kapelusznik
|
Pt, 13 paź 2006, 21:10 |
|
|
Szalony Kapelusznik
Kierownik Budowy
Dołączył(a): Pt, 4 lut 2005, 14:26 Posty: 958 Lokalizacja: z Gdyni
Naklejki: 4
|
a parametr zaliczenia wielbłada to "TAKEN" - tylko nie wiem, czy taka zmiana coś da.
_________________ pozdrawiam,
Szalony Kapelusznik
|
Pt, 13 paź 2006, 21:26 |
|
|
Szalony Kapelszniku
|
Dzięki za pomoc, zaraz sprawdzę, może się uda. Tylko muszę wrócic do windows. Szkoda, że gra nie działa pod linuksem
|
Pt, 13 paź 2006, 21:37 |
|
|
Szalony Kapelusznik
Kierownik Budowy
Dołączył(a): Pt, 4 lut 2005, 14:26 Posty: 958 Lokalizacja: z Gdyni
Naklejki: 4
|
Szkoda, że gra najwyraźniej również nie działa pod windowsem
jeszcze mozna spróbować parametr w egipt_przebranie ustawić na "wielblad"... ale przyznam się szczerzę, patrzę w kod i ciężko jest mi zgadnąć, czemu się wywala... rozumiem, że dało się użyć obu potrzebnych do jego budowy przedmiotów i "wywalenie" nastepuje kiedy klikniemy na gotowego już wielbłada...? czy bohaterowie zdążą do nie go podejść, czy sypie się od razu?
_________________ pozdrawiam,
Szalony Kapelusznik
|
Pt, 13 paź 2006, 21:41 |
|
|
Szalony Kapelusznik
Kierownik Budowy
Dołączył(a): Pt, 4 lut 2005, 14:26 Posty: 958 Lokalizacja: z Gdyni
Naklejki: 4
|
...rzeczony wielbłąd ma jeszcze paramert "Ready" (zbudowany, przed kliknięciem)
_________________ pozdrawiam,
Szalony Kapelusznik
|
Pt, 13 paź 2006, 21:47 |
|
|
Gość
|
no i nie działa, skopiowałem katalog egipt z płyty, do katologu z grą, wyczyściłem save'a do egiptu i jeszcze raz złożyłem wielbłada, bez zmian. Bohaterowie nie podchodzą, ekran robi się czarny ekran i gra się wywala, wysyłam na wskazany adres niedziałającego save'a i katalog egipt.
|
Pt, 13 paź 2006, 22:07 |
|
|
Szalony Kapelusznik
Kierownik Budowy
Dołączył(a): Pt, 4 lut 2005, 14:26 Posty: 958 Lokalizacja: z Gdyni
Naklejki: 4
|
ok, sprawdzę to rano. jeszcze bym poprosił o plik wielblad.ann, który znajduje się luzem w katalogu arcade.
_________________ pozdrawiam,
Szalony Kapelusznik
|
So, 14 paź 2006, 00:10 |
|
|
Pawel96
Starszy Dźwigowy
Dołączył(a): N, 20 sie 2006, 14:52 Posty: 581 Lokalizacja: z Szangri-La
Naklejki: 2
|
Panie Szalony Kapeluszniku pojawił się błąd w mojej grze przy labiryncie z mumiami (pierwszy labirynt na poziomie łatwym) brakuje jednej bomby !!!
Ja to przeszedłem tak :
1.wszedłem do katalogu z grą
2.wszedłem do folderu dane
3.wszedłem do folderu game
4.wszedłem do folderu przygoda
5.wszedłem do folderu wykopaliska
6.znalazłem dwa pliki :
LEV1_EASY.FLD
LEV1_NORMAL.FLD
7.zkopiowałem zawartość pliku LEV1_EASY.FLD i zawartość tego pliku przekopiowałem do LEV1_NORMAL.FLD (najpierw wykasowałem jego zawartość)
Tak się udało to ominąć bo w łatwym poziomie nie ma tego błędu a robiąc to co powyżej zmieniasz poziom trudności !!!
|
So, 14 paź 2006, 07:04 |
|
|
Szalony Kapelusznik
Kierownik Budowy
Dołączył(a): Pt, 4 lut 2005, 14:26 Posty: 958 Lokalizacja: z Gdyni
Naklejki: 4
|
Bomby napewno nie brakuje. Na obu poziomach trudności przechodzimy ten sam labirynt. wersje różnią się ilością bomb, kamieni, dynamitów i mumionków. I pewnie stąd to wrażenie, ze przy sztucznej podmianie hard na easy coś znika...
_________________ pozdrawiam,
Szalony Kapelusznik
|
So, 14 paź 2006, 10:59 |
|
|
stasiopodroznik
Bywalec Nory
Dołączył(a): Śr, 27 kwi 2005, 22:15 Posty: 74
|
A ja mam małą niedoróbkę:
Leca balonem ... Paliwo 1 i końcówka ... kret wisi na linie ... Łapie paliwo ... reksio go wciąga ... i w tym momencie paliwo 0 ... I zaczynamy od początku ... mimo, że reksio wciągnął kretesa i balon zaczął się unosić ... szkoda trochę, bo dodawałoby troche dramaturgii (nie kończenie od razu - łapanie paliwa podczas spadania )
_________________Powoli zwracam honor za SOFT ... REJS i gra muzyka
Znaczy się, rozkręca się ;P
|
So, 14 paź 2006, 11:29 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|
|