FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Centrum Pomocy: Jak prześć RiKTTW?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
   Odpowiedz do tematu    Forum Przygody Reksia Strona Główna -> Reksio i Kretes - Tajemnica Trzeciego Wymiaru
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nostadamus
Norman


Dołączył: 04 Wrz 2005
Posty: 148
Skąd: z miasta na L

PostWysłany: 24 Gru 2007 11:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ej! jest łatwy poziom? bo miałem tylko trudny i bardzo trudny i mam problem z planszą, jestem na 4 piętrze i mam do wyboru planszę z dwoma generatorami z 3 bohaterami i to jest plansza zielona, albo planszę czerwoną (ściany kwadratowe) w której jest kogut i reksio i trzy generatory. pomocy proszę buuuuu buuuuu buuuuu buuuuu buuuuu buuuuu buuuuu buuuuu buuuuu buuuuu buuuuu proszę o pomoc bo Bot tego nie umie przejść (tak mi powiedział)
_________________

powracam!!!!!!!!!!!!! Masz pytanie? chcesz odpowiedzi? pisać na PW
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Topek
Doradca Budowlańców


Dołączył: 05 Lut 2005
Posty: 905

PostWysłany: 24 Gru 2007 11:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wstawiajcie screeny, bo po opisach na którym to jest pietrze nie potrafimy Wam pomóc, nie pamietamy kolejności poziomów na pietrach. Po prostu wrzucajcie screeny, wtedy coś zaradzimy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
nostadamus
Norman


Dołączył: 04 Wrz 2005
Posty: 148
Skąd: z miasta na L

PostWysłany: 24 Gru 2007 11:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dobra, mam to zapiasane na kompie ale nie wstawie tego na stronę bo to nie legalne, dlatego wyślę ci na maila.
p.s.
jak top przeczytasz to proszę jak chcesz to usuń ten post
_________________

powracam!!!!!!!!!!!!! Masz pytanie? chcesz odpowiedzi? pisać na PW
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
xDominik
Operator Łopaty


Dołączył: 25 Kwi 2007
Posty: 82

PostWysłany: 24 Gru 2007 12:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nostadamus napisał:
dobra, mam to zapiasane na kompie ale nie wstawie tego na stronę bo to nie legalne, dlatego wyślę ci na maila.


>> Screeny i gameplay'e są legalne .



nostadamus napisał:
p.s.
jak top przeczytasz to proszę jak chcesz to usuń ten post


>> I mój też oczko
_________________
"No to jedziemy z tym koksem"
czerwony
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG Tlen
Topek
Doradca Budowlańców


Dołączył: 05 Lut 2005
Posty: 905

PostWysłany: 24 Gru 2007 13:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Może jednak sam spróbujesz pogłówkować ? Przejście gry samemu jest o wiele bardziej satysfakcjonujące, niż z jakąkolwiek pomocą.

jeżeli nie umiesz przejść tego poziomu czerwonego, spróbuj z zielonym ( zielony jest łatwiejszy ).

A jeśli będziesz już bardzo zdesperowany, to nam powiesz uśmiechnięty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
nostadamus
Norman


Dołączył: 04 Wrz 2005
Posty: 148
Skąd: z miasta na L

PostWysłany: 24 Gru 2007 16:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zrobiłem zielony, ale teraz mam problem z drugim zielonym (kretes i kogut)
_________________

powracam!!!!!!!!!!!!! Masz pytanie? chcesz odpowiedzi? pisać na PW
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Bartek.98
Starszy Norman


Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 205
Skąd: Polska-PL-Żyrardów

PostWysłany: 24 Gru 2007 17:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Topek napisał:
Dzięki za maila uśmiechnięty To poziom bota, ale ja też mogę ci chyba pomóc uśmiechnięty


W tym etapie chodzi o to, aby wypełnić skrzynkami te wielką dziurę. Tylko trzeba uważać, bo masz ograniczoną liczbę skrzynek.
Sądząc ze screenu, powinieneś zacząc od nowa, nastęnie umiejętnie uwolnić Koguta ( nie możesz tak poprostu spuścić kulę do dziury, bo wtedy nie przejdziesz etapu ), potem wypełnić też UMIEJĘTNIE dziurę i puścić kulę. Wtedy ona powinna wtoczyć się na windę ( musisz tak zrobić, aby wtoczyła się na prawe dolne pole windy ). Potem pykniesz Kretesem przycisk windy, a kula potoczy się wprost do przycisku generatora. Dojście do mety jest chyba już proste.
Zauważ, że jeżeli puścisz kulę i ułożysz dziurę tworzy się specjalny tor na windę. Musisz to wykorzystać.

Nie pamietam gdzie jest drugi przycisk generatora uśmiechnięty

Jeżeli coś nie jest jasne pytaj. I powiedz, jeżeli uda ci sie ten etap przejść bardzo szczęśliwy

Piotrek

Mam nadzieje że się nie pozłościsz Topek ak to wstawiłem.

To pomoc do poziomu na 2 generatory ze wszystkimi to nie takie trudne
_________________
Piractwu mówimy zawsze NIE! <--- mój ulubiony film. Zachęcam do oglądania serialu "Alarm Fur Cobra 11" na Tvn siedem o godz 18:00. ZAPRASZAM!!!http://www.allegro.pl/show_item.php?item=331004366
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
nostadamus
Norman


Dołączył: 04 Wrz 2005
Posty: 148
Skąd: z miasta na L

PostWysłany: 25 Gru 2007 12:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja teraz nie mogę wybrać innej planszy, bo została mi tylko ta jedna z kogutem, kretesem i 3 generatorami. proszę o pomoc, bo męczyłem się nad tym od kilku dni i nie mogę przejść (bo to było na samym początku)
_________________

powracam!!!!!!!!!!!!! Masz pytanie? chcesz odpowiedzi? pisać na PW
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Shochuu
Działacz Podziemia


Dołączył: 15 Gru 2006
Posty: 519
Skąd: Nie bycie

PostWysłany: 25 Gru 2007 21:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja mam taki problem, że jestem na trzecim piętrze, w poiomie, gdzie chodzi się Reksiem, i są trzy generatory do uruchomienia.
Tak wygląda poziom od startu:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bd7cd23e95125c75.html

I problem w tym, że biorę kulę, i rzucam ją, a ona zaczyna się toczyc. Skaczę na dół, wchodzę po drabinie, i tam jest dużo tych strażników. Przechodzę obok nich i znajduję się koło zablokowanego przejścia. I tu nagle kula, którą rzuciułem na górze, włącza czerwony przycisk, i zablokowane przejście jest odblokowane. Wchodzę przez to przejście, i zabieram z tamtąd skrzynkę, i wciskam guzik uruchamiający drugi generator. Ale, ale... Kula, która otwierała zablokowane przejście, spadła na dół, a ja jestem w pułapce! Próbowałem na różne sposoby wydostac się, i nic! Więc proszę bardzo o pomoc uśmiechnięty .
A to jest screen z pułapką:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/680dd51eda058002.html

PS.Kto robił ten poziom hahaha ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Topek
Doradca Budowlańców


Dołączył: 05 Lut 2005
Posty: 905

PostWysłany: 25 Gru 2007 21:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bo tą kule trzeba zatrzymać uśmiechnięty A jak, to już sam pomyśl uśmiechnięty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
piotrek
Starszy Norman


Dołączył: 25 Sie 2006
Posty: 243
Skąd: GóRny Śląsk

PostWysłany: 25 Gru 2007 22:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Prosze o pomoc. Jestem w 2 poziomie wieży, plansza jak reksio ma zdobyć 3 generatory.
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=NfGNvilJ8qU&feature=related
http://www.niebieskiemyslowice.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
Gość






PostWysłany: 26 Gru 2007 15:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzień Dobry!
Jestem na trzecim piętrze, na poziomie windowym. Na tym poziomie Reksio jest uwięziony wśród skrzynek. Ja, oczywiście przełączam się na Kretesa i blokuje emiter. Kogut pcha skrzynkę w miejsce przy Kretesie.Kretes blokuje kolejno emitery, a Kogut przechodzi. Potem Kretes naciska przycisk, Kogut pcha skrzynkę na przycisk, który jest za drzwiami, a sam stoi w drzwiach. Kretes blokuje emitera, by Wynalazca mógł wyjść. Następnie Kret blokuje kolejno emitery i wynalazca dostaje się do Reksia. Pcham kogutem skrzynki, by Reksio miał ,,dróżkę". Reksio wchodzi na drabinę i bierze skrzynkę.




I tu zaczyna się problem. Reksio jak spadnie i rzuci skrzynkę na przycisk nie wyjdzie! A jak rzuci najpierw i sam skoczy na przycisk sam nie wyjdzie! Proszę o natychmiastową pomoc!
Powrót do góry
piotrek
Starszy Norman


Dołączył: 25 Sie 2006
Posty: 243
Skąd: GóRny Śląsk

PostWysłany: 26 Gru 2007 17:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pytanie: reksio rzuca kule, jak ją zatrzymać?
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=NfGNvilJ8qU&feature=related
http://www.niebieskiemyslowice.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
bot
Komiksowy Artysta


Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 64
Skąd: wiem?...bo wiem...

PostWysłany: 26 Gru 2007 20:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Euresanda rozwiązanie jest proste, kogut musi później pospychac skrzynki
by Reksio mógł wrócić.

Piotrek wystarczy że staniesz na drodze kuli wtedy zatrzyma się o Reksia.
_________________

Nobody expects the Spanish Inquisition!
"Wszystkie Joanny to fajne chłopaki!" - Kocham Radio Zet xD
The One Who Disturbs So Terribly...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG Tlen
Gość






PostWysłany: 27 Gru 2007 12:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jakoś niebardzo to widze. zmieszany Jak Reksio spadnie i rzuci skrzynkę to wtedy kogut ma zepchnąć? No... Jak brat skończy łoić na drugim kompie to spróbuje to przejść.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Odpowiedz do tematu    Forum Przygody Reksia Strona Główna -> Reksio i Kretes - Tajemnica Trzeciego Wymiaru
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 2 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


No nie wierzę, forum działa dzięki phpBB © 2001, 2002 phpBB Group