FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Kody do RiKwA! część pierwsza... i druga!
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Przygody Reksia Strona Główna -> Reksio i Kretes w Akcji!
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szalony Kapelusznik
Kierownik Budowy


Dołączył: 04 Lut 2005
Posty: 989
Skąd: z Gdyni

PostWysłany: 03 Kwi 2007 11:32    Temat postu: Kody do RiKwA! część pierwsza... i druga! Odpowiedz z cytatem

powolutku podrzucę kilka kodów...

Piraci - GRAVITY - zmienia grawitację na bardziej "księżycową"
Miotły - TAIL - wydłuża sznur szufelki
Mumionki - GRAVITY - kretes spada na dół przez puste pola, chyba, że akurat coś np. pcha, spore możliwości tworzenia nowych etapów pod tą opcję, spróbujcie.

kody wklepujemy będąc w module, trzeba to robić dosyć szybko, bez shiftów, działają dla danego etapu a nie w całej grze
_________________
pozdrawiam,
Szalony Kapelusznik
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Shochuu
Działacz Podziemia


Dołączył: 15 Gru 2006
Posty: 519
Skąd: Nie bycie

PostWysłany: 03 Kwi 2007 11:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dziękuje panu za te kody!!!nareszcie pokonam serpentusa snake!!! uśmiechnięty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Szalony Kapelusznik
Kierownik Budowy


Dołączył: 04 Lut 2005
Posty: 989
Skąd: z Gdyni

PostWysłany: 03 Kwi 2007 11:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

obawiam się, że dłuższy sznur raczej utrudnia granie niż ułatwia...

dam jeszcze jeden kod, który zdejmuje kolizje z Reksia, ale ostrożnie z nim...

HIGHFLY

i uwaga uśmiechnięty mamy sposób sprawdzenia, czy ktoś używał kodów żeby skończyć grę, czy nie
_________________
pozdrawiam,
Szalony Kapelusznik
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Shochuu
Działacz Podziemia


Dołączył: 15 Gru 2006
Posty: 519
Skąd: Nie bycie

PostWysłany: 03 Kwi 2007 12:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Szalony Kapelusznik napisał:
obawiam się, że dłuższy sznur raczej utrudnia granie niż ułatwia...

Mi ten sznur pomógł uśmiechnięty pokonałem Docenta Serpentusa Snake`a!!! uśmiechnięty
A już niedługo przejde muminki uśmiechnięty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Kondi
Pod-ziemniak


Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 1104
Skąd: Z Chrzanowa

PostWysłany: 03 Kwi 2007 12:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A do czego ten HIGHFLY?
_________________
Zapraszam do opowiadania "Kretes i dawny wróg"
http://www.przygodyreksia.pl/pliki/kretes/forum/reksioforum/viewtopic.php?p=165640#165640
uśmiechnięty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Shochuu
Działacz Podziemia


Dołączył: 15 Gru 2006
Posty: 519
Skąd: Nie bycie

PostWysłany: 03 Kwi 2007 12:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kondi napisał:
A do czego ten HIGHFLY?

dzięki HIGHFLY można przelatywac nad przeszkodami i się nie zranic bardzo szczęśliwy ale za to nie można używac Kretesa przy bossach smutny
PS:ja i tak już przeszedłem czarodzieji.... Dzięki TAIL uśmiechnięty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Paweł96
Starszy Dźwigowy


Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 532
Skąd: z Szangri-La

PostWysłany: 04 Kwi 2007 08:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dziękujemy za Kody uśmiechnięty
A z tym sposobem sprawdzania to nawet nieźle wykombinowane ale da się zrozumieć na czym to polega oczko
Ale nikomu nie powiem oczko
Nie chcę żeby Sz.K. nikogo nie mógł sprawdzać oczko uśmiechnięty


P.S. Nikt się nie domyśli jaki to sposób oczko Pan Zielony
Nawet nie proście przewrotnie zły
_________________
Wracam, jako moderator uśmiechnięty
Moderuję oliwkowym
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Artur
Operator Łopaty


Dołączył: 25 Sie 2006
Posty: 170
Skąd: Warszawa, prosta sprawa

PostWysłany: 04 Kwi 2007 18:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

EE powiedz. uśmiechnięty Ja i tak sam się dowiem. bardzo szczęśliwy
_________________
Moderuję pogrubioną, brązową czcionką.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Kondi
Pod-ziemniak


Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 1104
Skąd: Z Chrzanowa

PostWysłany: 06 Kwi 2007 11:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panie Sz.K. , kiedy część druga kodów?
_________________
Zapraszam do opowiadania "Kretes i dawny wróg"
http://www.przygodyreksia.pl/pliki/kretes/forum/reksioforum/viewtopic.php?p=165640#165640
uśmiechnięty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Szalony Kapelusznik
Kierownik Budowy


Dołączył: 04 Lut 2005
Posty: 989
Skąd: z Gdyni

PostWysłany: 06 Kwi 2007 14:37    Temat postu: nowe kody! Odpowiedz z cytatem

Piraci - BOMBS (dodaje 10 bomb)
Miotły - ULTRASHOOT (reksio zadaje więcej obrażeń)
Mumionki - ARMAGEDON (megawybuch wokół Kretesa)
_________________
pozdrawiam,
Szalony Kapelusznik
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Artur
Operator Łopaty


Dołączył: 25 Sie 2006
Posty: 170
Skąd: Warszawa, prosta sprawa

PostWysłany: 06 Kwi 2007 15:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Lol, chyba to wstawię na stronę. xD
_________________
Moderuję pogrubioną, brązową czcionką.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Kondi
Pod-ziemniak


Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 1104
Skąd: Z Chrzanowa

PostWysłany: 06 Kwi 2007 16:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ciekwe, czy to juz koniec kodów... A do Ufo nie ma kodów?
_________________
Zapraszam do opowiadania "Kretes i dawny wróg"
http://www.przygodyreksia.pl/pliki/kretes/forum/reksioforum/viewtopic.php?p=165640#165640
uśmiechnięty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Paweł96
Starszy Dźwigowy


Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 532
Skąd: z Szangri-La

PostWysłany: 06 Kwi 2007 17:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z tego co wiem to nie ma uśmiechnięty
_________________
Wracam, jako moderator uśmiechnięty
Moderuję oliwkowym
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Kreton
Norman


Dołączył: 01 Maj 2005
Posty: 112
Skąd: Green Hill Zone

PostWysłany: 06 Kwi 2007 18:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panie Kapeluszniu czy mogę podać 2 kody do piratów: na 10 monet i 10 szynek
_________________
Pff...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
mycha
Starszy Norman


Dołączył: 22 Paź 2005
Posty: 281
Skąd: z otchłani...

PostWysłany: 06 Kwi 2007 18:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a ja mogę język ?

sam odkryłęm, a jak wyszedłęm z gry to mi kolega wysłał. niecierpliwy byłem.
_________________
Amigos, no more tears...


Ostatnio zmieniony przez mycha dnia 06 Kwi 2007 19:12, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Przygody Reksia Strona Główna -> Reksio i Kretes w Akcji!
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 1 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


No nie wierzę, forum działa dzięki phpBB © 2001, 2002 phpBB Group