Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szalony Kapelusznik Kierownik Budowy
Dołączył: 04 Lut 2005 Posty: 989 Skąd: z Gdyni
|
Wysłany: 03 Kwi 2007 11:32 Temat postu: Kody do RiKwA! część pierwsza... i druga! |
|
|
powolutku podrzucę kilka kodów...
Piraci - GRAVITY - zmienia grawitację na bardziej "księżycową"
Miotły - TAIL - wydłuża sznur szufelki
Mumionki - GRAVITY - kretes spada na dół przez puste pola, chyba, że akurat coś np. pcha, spore możliwości tworzenia nowych etapów pod tą opcję, spróbujcie.
kody wklepujemy będąc w module, trzeba to robić dosyć szybko, bez shiftów, działają dla danego etapu a nie w całej grze _________________ pozdrawiam,
Szalony Kapelusznik |
|
Powrót do góry |
|
|
Shochuu Działacz Podziemia
Dołączył: 15 Gru 2006 Posty: 519 Skąd: Nie bycie
|
Wysłany: 03 Kwi 2007 11:34 Temat postu: |
|
|
dziękuje panu za te kody!!!nareszcie pokonam serpentusa snake!!! |
|
Powrót do góry |
|
|
Szalony Kapelusznik Kierownik Budowy
Dołączył: 04 Lut 2005 Posty: 989 Skąd: z Gdyni
|
Wysłany: 03 Kwi 2007 11:40 Temat postu: |
|
|
obawiam się, że dłuższy sznur raczej utrudnia granie niż ułatwia...
dam jeszcze jeden kod, który zdejmuje kolizje z Reksia, ale ostrożnie z nim...
HIGHFLY
i uwaga mamy sposób sprawdzenia, czy ktoś używał kodów żeby skończyć grę, czy nie _________________ pozdrawiam,
Szalony Kapelusznik |
|
Powrót do góry |
|
|
Shochuu Działacz Podziemia
Dołączył: 15 Gru 2006 Posty: 519 Skąd: Nie bycie
|
Wysłany: 03 Kwi 2007 12:37 Temat postu: |
|
|
Szalony Kapelusznik napisał: | obawiam się, że dłuższy sznur raczej utrudnia granie niż ułatwia... |
Mi ten sznur pomógł pokonałem Docenta Serpentusa Snake`a!!!
A już niedługo przejde muminki |
|
Powrót do góry |
|
|
Kondi Pod-ziemniak
Dołączył: 16 Lip 2006 Posty: 1104 Skąd: Z Chrzanowa
|
|
Powrót do góry |
|
|
Shochuu Działacz Podziemia
Dołączył: 15 Gru 2006 Posty: 519 Skąd: Nie bycie
|
Wysłany: 03 Kwi 2007 12:41 Temat postu: |
|
|
Kondi napisał: | A do czego ten HIGHFLY? |
dzięki HIGHFLY można przelatywac nad przeszkodami i się nie zranic ale za to nie można używac Kretesa przy bossach
PS:ja i tak już przeszedłem czarodzieji.... Dzięki TAIL |
|
Powrót do góry |
|
|
Paweł96 Starszy Dźwigowy
Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 532 Skąd: z Szangri-La
|
Wysłany: 04 Kwi 2007 08:31 Temat postu: |
|
|
Dziękujemy za Kody
A z tym sposobem sprawdzania to nawet nieźle wykombinowane ale da się zrozumieć na czym to polega
Ale nikomu nie powiem
Nie chcę żeby Sz.K. nikogo nie mógł sprawdzać
P.S. Nikt się nie domyśli jaki to sposób
Nawet nie proście _________________ Wracam, jako moderator
Moderuję oliwkowym |
|
Powrót do góry |
|
|
Artur Operator Łopaty
Dołączył: 25 Sie 2006 Posty: 170 Skąd: Warszawa, prosta sprawa
|
Wysłany: 04 Kwi 2007 18:57 Temat postu: |
|
|
EE powiedz. Ja i tak sam się dowiem. _________________ Moderuję pogrubioną, brązową czcionką. |
|
Powrót do góry |
|
|
Kondi Pod-ziemniak
Dołączył: 16 Lip 2006 Posty: 1104 Skąd: Z Chrzanowa
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szalony Kapelusznik Kierownik Budowy
Dołączył: 04 Lut 2005 Posty: 989 Skąd: z Gdyni
|
Wysłany: 06 Kwi 2007 14:37 Temat postu: nowe kody! |
|
|
Piraci - BOMBS (dodaje 10 bomb)
Miotły - ULTRASHOOT (reksio zadaje więcej obrażeń)
Mumionki - ARMAGEDON (megawybuch wokół Kretesa) _________________ pozdrawiam,
Szalony Kapelusznik |
|
Powrót do góry |
|
|
Artur Operator Łopaty
Dołączył: 25 Sie 2006 Posty: 170 Skąd: Warszawa, prosta sprawa
|
Wysłany: 06 Kwi 2007 15:09 Temat postu: |
|
|
Lol, chyba to wstawię na stronę. xD _________________ Moderuję pogrubioną, brązową czcionką. |
|
Powrót do góry |
|
|
Kondi Pod-ziemniak
Dołączył: 16 Lip 2006 Posty: 1104 Skąd: Z Chrzanowa
|
|
Powrót do góry |
|
|
Paweł96 Starszy Dźwigowy
Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 532 Skąd: z Szangri-La
|
Wysłany: 06 Kwi 2007 17:22 Temat postu: |
|
|
Z tego co wiem to nie ma _________________ Wracam, jako moderator
Moderuję oliwkowym |
|
Powrót do góry |
|
|
Kreton Norman
Dołączył: 01 Maj 2005 Posty: 112 Skąd: Green Hill Zone
|
Wysłany: 06 Kwi 2007 18:21 Temat postu: |
|
|
Panie Kapeluszniu czy mogę podać 2 kody do piratów: na 10 monet i 10 szynek _________________ Pff... |
|
Powrót do góry |
|
|
mycha Starszy Norman
Dołączył: 22 Paź 2005 Posty: 281 Skąd: z otchłani...
|
Wysłany: 06 Kwi 2007 18:49 Temat postu: |
|
|
a ja mogę ?
sam odkryłęm, a jak wyszedłęm z gry to mi kolega wysłał. niecierpliwy byłem. _________________ Amigos, no more tears...
Ostatnio zmieniony przez mycha dnia 06 Kwi 2007 19:12, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
|